Το σκοτεινο χωριο
Οτι δεν θα διαβασετε πουθενα αλλου
Λίγα λόγια για εμένα
Στοχάσου και αρκεί. Δεν είμαστε εκείνοι που κατέχουμε την αλήθεια. Δεν είμαστε εκείνοι που θα φωτίσουμε τον κόσμο. Είμαστε μαζί με κείνους που πιστεύουν πως το σκοτάδι δεν είναι ανίκητο.
Σύνδεσμοι


Συνταγη για Ζυμωμα, με αλευρι....Βραζιλιας
2378 αναγνώστες
Δευτέρα, 1 Οκτωβρίου 2007
19:54

Πολλα εχουν γραφτει τους τελευταιους μηνες σχετικα με τα σιτηρα και αλευρα.

Το σκοτεινο χωριο τα παρακολουθει εδω και ενα χρονο,και εχει επιβεβαιωθει για αλλη μια φορα,αφου επενδυσε,και κερδισε πανω απο 60% σε μελλοντικα συμβολαια σιταριου,στο χρηματιστηριο εμπορευματων του Σικαγο,σε διαστημα 4 μηνων.

Την πιο πανω θεση τη ρευστοποιησε την περασμενη εβδομαδα,και αποφασισε να την μετακυλησει στο επομενο σταδιο της διαδρομης των σιτηρων -απο την παραγωγη εως τον τελικο καταναλωτη-που στη φαση που διανυουμε ,κατα την αποψη μου ειναι το πρωτο σταδιο επεξεργασιας και συγκεκριμενα οι Μυλοι,

Πιστευω οτι ειναι η καταλληλη στιγμη ,αφου  η περιοδος κερδων για τους ανα τον κοσμο παραγωγους πλησιαζει στο τελος,αφου τα αισιοδοξα σεναρια για τις τιμες των δημητριακων,τις τοποθετουν εως 10-15% ψηλοτερα και εκει θα παραμεινουν για τα επομενα 2 χρονια.

Μεδυο λογια-για μην αλληλοκουραζομαστε- η κατασταση τον τελευταιο χρονο στα δημητριακα εχει ως εξης.

Το καλαμποκι πριν 1 χρονο ειχε 180 ευρω ο τονος,ενω σημερα εχει 280 ευρω.

Το σιταρι πριν ενα χρονο ειχε 140 ευρω ο τονος,ενω σημερα εχει 340 ! ! ευρω .

Αυτα ειναι γνωστα,αυτο ομως που δεν ειναι γνωστο ειναι οτι τα υποπροιοντα,οπως τα πιτουρα,εκει που πριν 1-2 χρονια ειχαν προβλημα που να τα πεταξουν ,σημερα εχουν 200 ευρω ο τονος.

Στα πιο πανω πρεπει να λαβουμε υπ οψιν μας

1.Τους υψηλους εξαγωγικους δασμους που επεβαλα η Ουκρανια-μεγαλυτερη παραγωγος χωρα της Ευρωπης-καθιστωντας στην ουσια απαγορευση εξαγωγων.

2.Την μετατροπη της Γαλλιας απο χωρα που εκανε εξαγωγες σιτηρων, σε χωρα που εισαγει πια,λογω καιρικων συνθηκων κ.λ.π

3.Την προ 15 ημερων εμφανιση των Κινεζων σαν αγοραστες στην διεθνη αγορα που στη κυριολεξια σαρωνουν,οτιδηποτε εχει σχεση με δημητριακα -μετα απο τις κατασροφικες πλημυρες στην Κινα-ενω ηδη φορτωνουν απο τον Βολο,Ελληνικα δημητριακα απο ολοκληρη τη Θεσσαλια,

Εδω πρεπει να σημειωσουμε,για οσους δεν το γνωριζουν οτι τα Ελληνικα δημητρικα -οπως και σχεδον ολα τα αγροτικα προιοντα-βρισκονται στην ΚΟΡΥΦΗ  ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ σε οτι αφορα την  ΠΟΙΟΤΗΤΑ,και το συνολο της Ελληνικης παραγωγης καταληγει για την παρασκευη παιδικων τροφων.

Η μοναδικη σχεδον χωρα που απεμεινε σαν παραγωγος σιτηρων ,ειναι η Βραζιλια,οπου και εκει λογω της ζητησης και των υψηλων μεταφορικων,μηδενιζεται καθε πιθανοτητα μειωσης των τιμων.

Ολα αυτα δειχνουν οτι το προβλημα ειναι παραπανω απο σοβαρο,αφου σε λιγες μερες δεν θα τιθεται θεμα ,ποσο εχει το κιλο το αλευρι,αλλα ΑΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ αλευρι να καλυψει τη ζητηση.

Συνεκτιμωντας ολα τα πιο πανω,πιστευω οτι ηρθε η ωρα ΣΗΜΕΡΑ 01/10/07 να μετακυλισθει το κοστος απο τους μυλους στους επεξεργαστες των αλευρων,με τις αναμενομενες ωφελειες που θα προκυψουν.

Για τους ενδιαφερομενους ας κοιταξουν τα αποθεματα που γραφουν οι οικονομικες καταστασεις Α! εξαμηνου και ας αποφασισουν .

Το σκοτεινο χωριο τα εψαξε και διαπιστωσε οτι ο Λουλης ειχε αυξημενα αποθεματα κατα 30%

Υ.Γ.1.Επειδη ο ενας οπο τους δυο αναλυτες του σκοτεινου χωριου ειναι ο Πιγγυ,και ειναι γνωστο οτι ειναι ινσαιντερ του Λουλη,<Τα παραπανω δεν αποτελουν συσταση για πωληση η" αγορα μετοχων>

 

Σχόλια

01/10 20:14  kikou04
Γειά σου αγαπητέ Βασίλη.

Θα χαρώ πολύ αν κάποτε λήξει αυτή η ανούσια κόντρα, μεταξύ σου και του φίλτατου Θρασσάκου. Ελπίζω κάποιος από τους δύο να το σταματήσει αυτό που τώρα γίνεται και να το σεβαστεί και ο άλλος.

Στο θέμα μας τώρα. Εν μέρει συμφωνώ, αλλά προσωπικά έχω προτιμήσει το άλλο το αλεύρι (με τιμή κτίσης το ήμισυ της τωρινής) που είναι και περισσότερο συγκεντρωμένο, αλλά με χαμηλή εμπορευσιμότητα και θα παίξει και το στόρυ του real estate.
Αν έχεις άποψη, ευχαρίστως να την διαβάσω.

Να είσαι καλά.
01/10 20:34  xtos
kikou04 Συμφωνώ απόλυτα με την πρώτη σου παράγραφο, αμήν και πότε.

Πιστεύω στην άνοδο του ΛΟΥΛΗ και για αυτό από τέλη Αύγουστου κτίζω θέσεις στον ΛΟΥΛΗ, διότι παρακολουθούσα την παγκόσμια αύξηση της ζήτησης και φυσικά της τιμής του σίτου καθώς και του καλαμποκιού, κάτι που ξεκίνησε από πέρσι, καθότι έχω άμεση σχέση με την παραγωγή δημητριακών.

Να σαι καλά Βασίλη.
01/10 21:33  favlos
Μπράβο για το 60%.Με ειχε μπερδέψει η ισοτιμία μπουσέλ.Τωρα για λουλη και σαραν μακαρι να τρεξουν.Καλά για το άλλο συμφωνω με kikou-bipolar.
01/10 21:37  favlos
ά..αντιγράφω απο το blog toy zaftheo:

Εκφράστηκε η άποψη ότι οι μεταποιητικές επιχειρήσεις σιτηρών (μύλοι) θα επωφεληθούν από την άνοδο των σιτηρών.

Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι εταιρίες μεταποίησης σίτου θα εκμεταλευτούν την άνοδο των σιτηρών για ιδία οφέλη.

Είναι κάτι ανάλογο και με τις εταιρίες διύλισης των πετρελαιοειδών.
Πολλές φορές η άνοδος του βασικού προϊόντος περιορίζει τα περιθώρια κέρδους και τα αποτελέσματα είναι αντίθετα.
01/10 21:52  vampire
Το ότι η τιμή των σιτηρών θα αυξηθεί το καταλαβαίνω.
άρα θα αυξηθεί και η τιμή του αλευριού και των υποπαραγώγων του.
άρα θα αυξηθούν και όλα τα προϊόντα λιανικής που έχουν σχέση με το αλεύρι.
Μήπως όμως αφού αυξηθούν οι τιμές θα πέριοριστεί και η κατανάλωση σε αυτά τα προϊόντα;
Και μήπως ο Λούλης βγει τελικά χαμένος από την όλη υπόθεση;
Διορθώστε με αν κάνω λάθος;
01/10 21:54  Βασιλης-Αντ
ΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Πιστεύω ότι ένας επενδυτής ή σύμβουλος επενδύσεων πρέπει να φέρει βαθιά και ΚΑΘΕΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ γνώση των πραγμάτων γύρω από το προϊόν που επενδύει ή προτείνει για επένδυση.#

Εκφράστηκε η άποψη ότι οι μεταποιητικές επιχειρήσεις σιτηρών (μύλοι) θα επωφεληθούν από την άνοδο των σιτηρών.

Δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι εταιρίες μεταποίησης σίτου θα εκμεταλευτούν την άνοδο των σιτηρών για ιδία οφέλη.

Είναι κάτι ανάλογο και με τις εταιρίες διύλισης των πετρελαιοειδών.
Πολλές φορές η άνοδος του βασικού προϊόντος περιορίζει τα περιθώρια κέρδους και τα αποτελέσματα είναι αντίθετα.

Απαντω.
1.Στο συμπερασμα Συμφωνουμε.
2.Αυτοι που εξεφρασαν την αποψη 3 ειναι ημιμαθεις και ασχετοι.
Στο πετρελαιο βαζεις τις αντλιες μπροστα και αντλεις οσο θελεις η" μειωνεις την παραγωγη.
Στο σταρι σπερνεις μια φορα το χρονο και οτι παραγωγη βγαλεις,και αυτη ειναι και τελος
Του χρονου παλι.
Αλλο η βουρτσα και αλλο η ...
Βασιλης-Αντ

Φαυλος,το ειχα γραψει στο φιλο ζαφτεο.
Προσθετω μονο επειδη οπως παντα ,τα ψαχνω ολα,οτι απο το καλαμποκι παραγεται μονο βιοθαιναλη.
Απο ηλιανθο, κραμβη σογια κ.λ.π.ελαιουχα φυτα παραγεται μονο βιοντηζελ.
Η ζητηση ειναι τοσο μεγαλη που αγροτες και συνεταιρισμοι της Θρακης αθετουν υπογεγραμενες συμφωνιες με ελληνικες βιομηχανιες,μη παραδιδοντας τις συμφωνηθεισες ποσοτητες,γιατι πωλουν το προιον σε πολυ υψηλοτερες τιμες σε Βουλγαρια και Κινα.
01/10 22:05  Βασιλης-Αντ
Βαμπιρ.
Και τι θα φαει ο κοσμος αφου μονο εστω και μετα απο τοσες αυξησεις παλι ειναι τα πιο φτηνα συγκριτικα με αλλα ειδη διατροφης.
Την περασμενη βδομαδα στην Ιταλια εγινε πανεθνικο μπουκοταζ στα ζυμαρικα για δυο ημερες, λογω αυξησης τιμων.
Το αποτελεσμα ηταν οτι τις επομενες 3 ημερες μετα το μπουκοταζ,οι Ιταλοι εφαγαν περισοτερα μακαρονια απο οσα θα ετρωγαν στο συνολο των 5 ημερων αν δεν εκαναν μπουκοταζ.
Και κατι αλλο .
Δοκιμαστε να παραγγειλετε μεγαλη ποσοτητα δημητριακων,για να διαπιστωσετε οτι θα μπειτε σε σειρα προτεραιοτητος,και η τιμη θα καθοριστει, οταν παραλαβετε.
01/10 22:17  Βασιλης-Αντ
Φαυλος. το μπουσελ με την ισοτιμια που κολλαει???
Το μπουσελ ειναι μοναδα μετρησης,οπως στο πετρελαιο λεμε τοσο το βαρελι.
01/10 23:20  favlos
sto metastock eixa istorikes times ana bushel kai ypshlo sta 5,55$ 1996 (corn).den eixa times tonou.
02/10 01:01  BULL S * * T
Σε γνωρίζω από την κόψη
του σπαθιού την τρομερή,
σε γνωρίζω από την όψη
που με βία μετράει τη γη.

Απ' τα κόκαλα βγαλμένη
των Ελλήνων τα ιερά,
και σαν πρώτα ανδρειωμένη,
χαίρε, ω χαίρε, Βασιλη-Αντ !

02/10 09:34  afragos
Βασίλη σε διαβάζω καθημερινά. Συνέχισε τη καλή δουλειά που κάνεις.Αν θέλεις σου γράφω το μαιλ μου ότι στείλεις ευπρόσδεκτο nseferos@yahoo.com
02/10 21:20  ΜΑΡΙΛΙΖ
Καλησπέρα Βασίλη. ody1@otenet.gr
03/10 09:06  CANYON
Αδελφε γιατι τοση κακια, γιατι τοση χολη με οτι δεν συμφωνει μαζι σου,με οτι σε ανατρεπει,εμπρος λοιπον να παλεψουμε στα μαρμαρενια αλωνια για το ποιος ειναι ποιο διαβασμενος,πιο εξυπνος,πιο δυνατος.πιο ξερολας,να χεσω τους εγωισμους μας και τις κωλοανασφαλειες μας του κερατα,ας φερουμε και καμμια φορα τον αγαπημενο μας εαυτουλη σε δυσκολη θεση,εχουμε μαθει να το κανουμε τελεια μονο σε βαρος των αλλων.ΚΑΤΩ ο φασισμος της πλανης οτι κατεχουμε την αληθεια και μαλιστα τη μοναδικη,αβεβαιος για τα παντα.ΕΙΡΗΝΗ.Χαιρετω σας ταπεινα...
03/10 13:23  Δόκτωρ Βασίλειος
τί βλέπει το σκοτεινό χωριό για το Ουράνιο; Δεν είναι διαπραγματεύσιμο στα κομόντιτις αλλά δεν ξέρω αν αξίζει κάποια επένδυση σε BHP Billiton, που έχει στη διάθεσή της τα μεγαλύτερα ορυχεία.
03/10 13:40  Βασιλης-Αντ
Δοκτωρ Βασιλειος
Ρωτα τον Στουπα (καγγελαριος)της Ημερησιας.Αυτος παιζει παρομοιες μετοχες,αμιγως εξορυξης ουρανιου.
Η ΒΗΡ εχει ολων των μεταλλων ορυχεια, και αυτο μπερδευει τη πορεια της μετοχης αναλογα με τις τιμες των μεταλλων.
Να ξερεις οτι μολις μια εταιρεια εξορυξης ουρανιου ανακαλυπτει νεα κοιτασματα,η μετοχη της μπορει να παει μεχρι 20 φορες επανω σε μια ημερα,
Πριν 2 μηνες σε αναλογη περιπτωση , μετοχη πυρε 1200% σε μια ημερα.
03/10 19:03  favlos
απο καπιταλ
3/10/2007
17:13


Στο κατώτερο όριο ημερήσιας διακύμανσης υποχώρησε σήμερα η τιμή του σιταριού στο χρηματιστήριο του Σικάγο, για δεύτερη διαδοχική ημέρα, καθώς οι επενδυτές εκτιμούν πως οι ιστορικά υψηλές τιμές του εμπορεύματος θα οδηγήσουν πολλούς αγρότες στο να καλλιεργήσουν μεγαλύτερες εκτάσεις.

Η τιμή του εμπορεύματος έχει υπερδιπλασιαστεί στη διάρκεια των τελευταίων έξι μηνών, καθώς η ξηρασία στον Καναδά, σε συνδυασμό με τις υπερβολικές βροχοπτώσεις στις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τη Γερμανίας έπληξαν τις φετινές σοδειές. Συγχρόνως, η ξηρασία που καταγράφεται στην Αυστραλία μειώνει τις προσδοκίες για την σοδειά. Η τιμή του σιταριού αναρριχήθηκε στο ιστορικό ρεκόρ των 9,6175 δολαρίων ανά μπουσέλ στις 28 Σεπτεμβρίου, καθώς η παγκόσμια κατανάλωση αναμένεται να υπερβεί την παραγωγή για έβδομη φορά μέσα σε οκτώ έτη.

Νωρίτερα, το σιτάρι παραδόσεως Δεκεμβρίου υποχώρησε κατά 30 cents ή 3,3% στα 8,925 δολάρια ανά μπουσέλ. Σύμφωνα με τους κανονισμούς στο χρηματιστήριο του Σικάγο, η ημερήσια μέγιστη πτώση ορίζεται στα 30 cents.

03/10 20:16  Βασιλης-Αντ
Φαυλος
Δεν καταλαβαινω τι θελεις να πεις?
03/10 20:46  Βασιλης-Αντ
Αν εννοεις τη μοναδα μετρησης του σιταριου που ειναι το Μπουσελ και αντιστοιχει σε μια ποσοτητα σιταριου για να ζυμωσεις 73 καρβελια ψωμι, νομιζω, και η αναφορα μου στο πιο πανω σημειωμα που αναφερω τιμες Ελλαδος και ανα τονο εγινε χαριν συζητησεως
04/10 02:27  favlos
βασιλη δημοσίευσε τα πινακίδια που κερδισες 60% στο στάρι.
04/10 08:07  Βασιλης-Αντ
Φαυλος πολυ ευχαριστως(δεν ειναι πινακιδια αλλα ολες οι αγοραπωλησιες συμβολαιων σε ηλεκτρονικη μορφη)
Δεν πρεπει ομως να μου κανεις και εσυ ενα δωρακι,μιας και αποκαλυπτω τα του οικου μου σε κοινη θεα???
Περιμενω την προσφορα σου.
04/10 16:44  favlos
θα σε καλεσω να γνωριστούμε απο κοντά,καλο δωρο.μην κανεις το κοπο,ετσι.. ειχα ορεξη αλλα μου πέρασε.Νασαι καλά.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
48 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Εδώ μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει χωρίς λογοκρισία, και να βάζει όσα μονάστερα θέλει. Ο Χάρος μπορεί να βρίζει ελεύθερα κοσμίως. Οι ρέστοι μόνο προσευχές κι όχι προς τα καντήλια. Οι παραβάτες οδηγούνται στο Μπινελοδικείον. Εισηγητής ο Canyon. Για μετοχές, ισοτιμίες, χρυσάφια, ρύζια και λοιπά δεν έχουμε ιδέα. Ούτε και για πετρέλαια. Απευθυνθείτε στους ειδικούς.
Blogs που αγαπάμε.
Χάρος, για λόγους εξοικείωσης

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις