Το σκοτεινο χωριο
Οτι δεν θα διαβασετε πουθενα αλλου
Λίγα λόγια για εμένα
Στοχάσου και αρκεί. Δεν είμαστε εκείνοι που κατέχουμε την αλήθεια. Δεν είμαστε εκείνοι που θα φωτίσουμε τον κόσμο. Είμαστε μαζί με κείνους που πιστεύουν πως το σκοτάδι δεν είναι ανίκητο.
Σύνδεσμοι


Επιστροφη στη πραγματικη Οικονομια.
2540 αναγνώστες
Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2008
13:03

Κανοντας μια ανασκοπηση του τελευταιου εξαμηνου, ολοι βλεπουμε οτι το θεμα που κυριαρχησε στην παγκοσμια οικονομια, δεν ηταν αλλο απο τη πιστωτικη κριση.

Και η ενασχοληση των εμπλεκομενων με αυτη,- Κεντρικοι τραπεζιτες, τραπεζικοι οργανισμοι, οικοι αξιολογησης, οικονομικοι και χρηματιστηριακοι αναλυτες-, ειναι δικαιολογημενοι αλλα στο βαθμο που τους αναλογει, αφου οι τραπεζες ειναι μερος της οικονομικης αναπτυξης, αλλα ο ρολος τους ειναι υποβοηθητικος μοχλος για την πραγματικη οικονομια, και οχι κυριαρχος, κατι που εχουμε ολοι ξεχασει απο καιρο.

Και για να μη σας κουρασω με χιλιοειπωμενα επιχειρηματα, πιστευω οτι οι περισοτεροι εχουμε καταληξει στο συμπερασμα, οτι οι ιδιες οι τραπεζες, ειναι υπευθυνες για τη σημερινη καταληξη, αφου ανηγαγαν εαυτους με αλλαζονικο ηγεμονισμο σε  κυριαρχους της απανταχου οικονομικης δραστηριοτητας,πιστευοντας οτι θα το επιτυχουν, με το να ανταλλασουν μεταξυ τους δηθεν αξιογραφα, που στο τελος απεδειχθει οτι δεν αντιπροσωπευαν ουτε την αξια του χαρτιου, που αυθαιρετως ειχαν τυπωσει επανω του δισεκατομμυρια δολλαρια.

Και επειδη νομοτελειακα καμμια φουσκα, δεν μπορει να φουσκωνει εσαει, χωρις να σκασει, ηρθε η ωρα που εσκασε και αυτη, ξεπερνωντας την προηγουμενη των  dot-coms του 2000.

Τα παραπανω δεν ειναι κατ αναγκην κακα, αφου προσπαθωντας να εξηγησουμε τις αιτιες,για το πως εφτασαν τα πραγματα εως εδω, θα μας αναγκασουν να στρεψουμε το βλεμμα μας στις πραγματικες αξιες, που δεν ειναι αλλες απο τη πραγματικη οικονομια.

Και πραγματικη οικονομια, δεν ειναι τιποτα αλλο απο την εργασια και τις επιχειρησεις, εκει που υπαρχει πραγματικη προστιθεμενη αξια,εκει που υπαρχει πραγματικη απασχοληση,εκει που δημιουργειται πραγματικος πλουτος, και μερος αυτου επιστρεφει στους εργαζομενους που τον παρηξαν, και μετη σειρα τους θα καταναλωσουν,ενω ενα αλλο κομματι του πλουτου θα επανεπενδυθει για να ανταποκριθουν οι επιχειρησεις στις νεες εποχες, που στο σημερινο κοσμο της ταχυτητας, ο ορισμος της νεας εποχης, εχει χρονικο οριζοντα ενος ετους,ακομη και λιγων μηνων.

 

Πιστευω λοιπον οτι σε οτι αφορα το Χρηματιστηριο - αφου εκει τελικα εστιαζεται το ενδιαφερον ολων μας - με τη σειρα μας και εμεις εκει πρεπει να στρεψουμε το βλεμμα μας, και να  ξανα-ανακαλυψουμε τις μετοχες που αντιπροσωπευουν τις πραγματικες αξιες, και γνωριζουμε πολυ καλα οτι παραγουν, εμπορευονται,"η παρεχουν υπηρεσιες στο Χ προιον, και να αρχισουμε να απομακρυνομαστε απο τα δυσνοητα κερδη των τραπεζων που προκυπτουν απο τα CDOs τα οποια εν μια νυκτι τα κερδη μετατρεπονται σε ζημιες.

 

 

Η παραπανω σκεψη μου πιστευω, οτι ενισχυεται και απο τα τελευταια μετρα που ανακοινωσαν στην Αμερικη ο Μπους σε συνεργασια με τον Μπερναρκε,- μετρα που δεν τα αποφασισαν σε μια ημερα, αλλα ειχαν προηγηθει αναλυσεις επι αναλυσεων, και απειρες διαβουλευσεις-, που μου δειχνει οτι κατεληξαν στο οτι η φυγη απο τη πιστωτικη κριση, δεν μπορει να ειναι αλλη , απο τη στροφη στη πραγματικη οικονομια.

Και η αναλυτικη μελετη αυτων των μετρων, αυτο δειχνει αφου στοχευουν στην ενισχυση των καταναλωτων, των νοικοκυριων, και των επιχειρησεων, δινοντας τεραστιες φοροαπαλλαγες σε αυτες που θα πραγματοποιησουν επενδυσεις,αφηνοντας απ εξω τις τραπεζες, αφου συνειδητοποιησαν πως ξεφυγαν τελειως απο το ρολο τους, και απο μερος στηριξης της πραγματικης οικονομιας, μεταλλαχθηκαν σε μερος του προβληματος της οικονομιας.

Και επειδη ολοι γνωριζουμε πως οτι συμβαινει στη Μητροπολη του Καπιταλισμου, εξαπλωνεται σε ολο το κοσμο, μονο θεμα  χρονου ειναι ποτε θα αποτιμηθουν ολα τα παραπανω και στη δικη μας μικρη χρηματιστηριακη αγορα,αφου στην Αμερικη εχει ηδη ξεκινησει η στροφη στη πραγματικη οικονομια, αλλα και στη δικη μας ηδη εχουν αρχισει και φαινονται τα πρωτα ιχνη.

 

Υ.Γ. Για τα χρηματιστηρια ολες οι αναλυσεις λενε οτι θα εχουμε αναταραξεις το πρωτο εξαμηνο και στη συνεχεια θα αρχισουν να ανακαμπτουν οι αγορες, και να υπεραποδιδουν οι μετοχες.

Γιατι δεν μας λενε πουλατε εσεις τωρα που ειναι φτηνες οι μετοχες, να τις αγορασουμε εμεις, και οταν θα  μαζεψουμε και τις υπολοιπες, περαν αυτων που ηδη εχουμε μαζεψει,θα σας φωναξουμε να τις αγορασετε, λιγες-λιγες ομως, για να τις ανεβαζουμε και το δευτερο εξαμηνο.

Και με αυτο το τροπο και σωστοι θα βγουμε στις εκτιμησεις μας,(επανακτωντας την χαμενη αξιοπιστια μας) και με του καλυτερους οιωνους θα αρχισουμε τη διανομη χαρτιων, αφου κατα τη ταπεινη μου γνωμη, ο κυκλος της ανοδου των χρηματιστηριων θα κορυφωσει θα κλεισει το Β! εξαμηνο του 2009, σε δεικτες και τιμες μετοχων, που δεν θα εχουν καμμια σχεση με αυτα που βλεπουμε σημερα.

Σχόλια

20/01 13:12  EASY RIDER ( GARV )
Και εγω φιλε πιστευω οτι αν θελει καποιος να αυτοκτονησει το κανει χωρις να το φωναζει δεξια και αριστερα ενα μηνα πριν , βουταει και αφηνει τους αλλους να καθαρισουν . με κανει πολυ επιφυλακτικο η προβολη τοσων κακων μαζεμενων , μηπως βιαζονται να τελειωσουν τα κακα νεα για να παμε στα καλα νεα ??? μηπως λεω , μηπως ...
20/01 15:27  kilolimos
Το πρώτο αξίωμα όλων των χρηματιστηρίων είναι είδηση που ανακοινώθηκε από τα ΜΜΕ έχει ήδη προ εξοφληθεί και στόχο έχει πλέον την μεγάλη πλειοψηφία των πελατών-θυμάτων είτε για ξεφόρτωμα είτε για φτηνή αγορά των μετοχών ανάλογα με την επόμενη πορεία του όποιου χρηματιστηρίου, που κατά την ταπεινή μου γνώμη ,είναι κεντρικά κατευθυνόμενη.
20/01 18:23  Τυφώνας
Συμφωνώ και επαυξάνω, μέχρι το Υ.Γ., πολύ σοφά λόγια που κάποιος έπρεπε να τα πει.

Στο ΥΓ με βρίσκεις λίγο σκεφτικό στο 2ο εξάμηνο του 2008 γιατί μας το λένε οι ίδιοι ότι θα είναι ανοδικό και νομίζω ότι θα γίνει νωρίτερα … και στο 2ο εξάμηνο του 2009 που νομίζω ότι είναι μακρινή, αλλά και ειπωμένη από πολλά ΜΜΕ εδώ και καιρό η είδηση και αδυνατώ να την πιστέψω απ’ αυτούς (όχι από ‘σενα).

Φυσικά κι αξίζουν στο άρθρο τ’ αστέρια … 5*
20/01 18:48  shade
Καλώς όρισες γιατί σε μας τους πιστούς αναγνώστες είχες λείψει.
ΔΕν διαφωνώ, ούτε συμφωνώ με αυτά που γράφεις γιατί γνωρίζεις πιό πολλά από μενα .
Το θέμα είναι όταν ήδη έχεις χαρτοφυλάκιο από μετοχές πραγματικής οικονομίας με καλούς αριθμοδείκτες που απομειώνεται με πιο ήπιους ρυθμούς από τις χρηματοοικονομικές κλπ. μετοχές των θεσμικών πώς κινείσαι ?
Ρητορικό το ερώτημα και νομίζω οτι το έχεις ήδη απαντήσει με το Υ.Γ. σου
20/01 20:40  rp
"ο κυκλος της ανοδου των χρηματιστηριων θα κορυφωσει θα κλεισει το Β! εξαμηνο του 2009"

Για πιο λόγο?
Βλέπεις την Ασία να υπερθερμαίνεται μέχρι τότε ή είναι κάποιος άλλος ο λόγος?

20/01 21:43  Βασιλης-Αντ
Εχω μια δικη μου θεωρηση για τις αγορες, που θα περιγραψω με δυο λογια.
1.Πεταω στα σκουπιδια ολα τα μοντελα αναλυσης και προβλεψης για τη πορεια των αγορων, γιατι θεωρω οτι ειναι ξεπερασμενα εργαλεια, για να αντιμετωπισουν συγχρονα προβληματα της οικονομιας και των αγορων, σε μια εποχη σαν τη σημερινη, που τρεχει με ταχυτητα φωτος, μεσα σε μια παγκοσμιοποιημενη οικονομια.
2.Εχω γραψει και σε παλαιοτερα σημειωματα μου(θα τα βρεις αν ανατρεξεις πιο πισω) οτι τα χρηματιστηρια μεσα απο τις πολλες κρισεις, εχουν καταφερει να αναπτυξουν ενα πολυ ισχυρο συστημα ανοσιας,που ξεπερνουν πολυ πιο ανωδυνα την οποια σημερινη κριση, σε σχεση με το παρελθον, παρ ολη την επιμονη αυτων που παιρνουν αποφασεις, -Κυβερνησεις, Κεντρικοι τραπεζιτες, κ.λ.π.- να αντιμετωπιζουν τις σημερινες ασθενειες των αγορων, με αντιβιοτικα περασμενης γενιας.
3.Πιστευω οτι η εποχη που τα χρηματιστηρια κορυφωναν, και στη συνεχεια γυριζαν πισω στα ταρταρα, εχει περασει ανεπιστρεπτι,-ειναι μεγαλη πολυτελεια, και πολυ επικινδυνο στη παγκοσμιοποιημενη οικονομια,να δικιμαζει τις αντοχες του το παγκ.οικονομικο συστημα- και η εννοια του κατω μερος του κυκλου των αγορων, που ξεραμε μεχρι σημερα, αχει αντικατασταθει, απο διορθωσεις της ταξης 10-15% σαν αυτη που βλεπουμε τον τελευταιο καιρο, ενω παραλληλα εχει μειωθει και ο χρονικος οριζοντας, των νεων κυκλων ανοδου και πτωσης,συρικνωνοντας τους κυκλους πτωση-συσωρευση-ανοδος, απο 4-5 χρονια , σε 18- 24 μηνες.

Οσο για την Ασια,(Κινα, Ινδια, κ.λ.π.)τις νεοενταχθεισες χωρες στην Ευρωπαικη κοινοτητα, τις BRIC, και ορισμενες χωρες της Αφρικης, με πρωτη τη Ν.Αφρικη, πιστευω οτι θα εχουν αειφορο αναπτυξη, με τις καταλληλες οικ. διορθωσεις, αφου και οι ιδιες αλλα και οι πολυεθνικες εταιρειες που επενδυουν σε αυτες, εχουν διδαχθει απο τα παλαιοτερα δικα τους λαθη, και θα ειναι πιο ευκολο να τρεξουν αυτες τις οικονομιες, αποφευγοντας τις κακοτοπιες.

Συμφωνα με τα παραπανω λοιπον αν δεν κανω λαθος, σημερα βρισκομαστε στο κατω μερος του κυκλου,και η πορεια του για
20/01 21:49  Βασιλης-Αντ

Συμφωνα με τα παραπανω λοιπον αν δεν κανω λαθος, σημερα βρισκομαστε στο κατω μερος του κυκλου,και η πορεια του για τους επομενους 18 μηνες , ειναι μεσα στη δικη μου οπτικη γωνια.

Υ.Γ.Μη τα παρετε σοβαρα τα παραπανω.

Μια γνωμη εγραψα,και αυτη επειδη βλεπω επι δεκαετιες ολοκληρες, να ταλαιπωρουνται οι δυστυχοι αναλυτες να προβλεψουν τις αγορες, και παντα οι αγορες να τους αδειαζουν
20/01 22:18  NEMO
Ανδρέα,γιατί δεν λες την αλήθεια στον κόσμο ότι οι 1462 μονάδες του 2003 θα ωχριούν μπροστά σ'αυτό το χαμηλό που έρχεται...

Μα είναι δυνατόν να προτείνεις να αγοράσει ο λαός μετοχές όταν τις αγοράζουν οι "αδαείς" βασικοί τους μέτοχοι εδώ και 4 μήνες και μάλιστα επί καθημερινής βάσεως και οι οποίες έχουν το εξωπραγματικό νούμερο Ρ/Ε 5-8...?

Κρίμα,έχασα πάσα ιδέα για την πάρτη σου:)
20/01 22:18  τσέρουλας
Καλώς ήρθες στο χωριό σου αφεντικό.
Σε ψάχνει τόσος κόσμος.
Πάνω στην υποψία του φίλου GARV περί βιασύνης σπάω το κεφάλι μου κι όλο κολλύρια βάζω στα μάτια μου μήπως και ξεθολώσουν.
Εύχομαι τα φρέσκα νέα να είναι τα καλά και η βιασύνη να προέρχεται από αδυναμία ελέγχου της ροής τους.Όπως θα λέγαμε αλογομούρικα το άλογο μπορεί να μην κρατιέται.
Ευσεβής πόθος .
Κοντός είναι ο ψαλμός και όλο και κονταίνει.
Καλό σου βράδυ φίλε μου.
20/01 22:41  Βασιλης-Αντ
Νεμο

Μα για τον ιδιο λογο που αγοραζουν οι μεγαλομετοχοι, προτρεπω τους μικρομετοχους να αγοραζουν μετοχες.

Για να αλλαξουμε θεση.
Να γινουμε εμεις μεγαλομετοχοι και οι μεγαλομετοχοι πρωην ιδιοκτητες.
Τουλαχιστον αν καταφερουμε να κρατησουμε τις εταιρειες, θα βρισκουν δουλεια τα παιδια μας.
Μαθαινω οτι για να αγορασεις ενα Ταξι, που στην ουσια αγοραζεις ενα μεροκαματο, χρειαζεσαι 200,000 ευρω.
Για δες το και ετσι.
Με 200,000 ευρω ποσες μετοχες μιας μικρης εισηγμενης αγοραζεις,και μαζι με καποιους αλλους μικρομετοχους,τους παιρνεις τη Διοικηση και βαζεις τους κολλητους σου σε δουλεια??


Φιλε Τσερουλα
Οπως τα λες, οσο παει και κονταινει.
Ειμαστε στη φαση που οι παρατρεχαμενοι, προσπθουν να βαλουν τα αλογα σε εκεινο το χωρο (δεν ξερω πως το λενε )που γινεται η εκκινηση.

Νομιζω ομως οτι τα αλογα που δυστροπουν και δεν παιρνουν τη σωστη θεση, μενουν εκτος κουρσας.

Να ειστε καλα, Καλο βραδυ
20/01 23:05  rp
Σ’ ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Είσαι πολύ γενναιόδωρος με τις σκέψεις σου.
21/01 02:16  bristol city
Ανδρεα την καλημερα μου

συμφωνω απολυτα με το σημειο 3 του μηνυματος σου
ξεχαστε τα κραχ που θα φερουν τις μετοχες στον πατο
οι μεγαλυτεροι μετοχοι σημερα παγκοσμια ειναι τα συνταξιοδοτικα ταμεια
21/01 14:38  NEMO
Αέρααααααααααα,Part 1...
21/01 21:13  τσέρουλας
Δυστυχώς αγοράσαμε και χάσαμε και μείναμε ταπί.Κι εγώ και ο τσέρουλας.Το βράδυ θα φυλάω σκοπιά κοντά στους κουμπαράδες των παιδιών γιατί πήρε το μάτι μου τον τσέρουλα να τους λοξοκοιτάζει με το άλλο του το μάτι που γυαλίζει και ψέλλιζε κάτι σα γαλλικά μου φάνηκαν.
Υ.Γ
Γιατί σας παραξένεψε κύριε τσέρουλα η σημερινή ιπποδρομία;Ταχύτητα δε θέλατε;Να πάτε πιο κοντά;
Ανάποδα τα βάλανε τα ζωντανά στο στάρτερ και στα καμουτσίκια τους είχανε βάλει νέφτι.Και τρέχανε σαν παλαβά και προς την πίσω τη μεριά,ως ήταν φυσικό.Τα χάσαμε απ τα μάτια μας.
Σύμπτωση ο θείος Σαμ κοιμότανε.
21/01 21:49  Βασιλης-Αντ
Παλαιοτερα δεν μας ειχαν συνηθησει τα χρηματιστηρια να μας στελνουν προσκλησεις.

Το σημερινο παντως με την ομοιομορφια της πτωσης σε ολη την Ευρωπη και Ασια, σαν προσκληση για γευμα μου φανηκε.

Αυτο που δεν μπορω να δω καλα σημερα, μια και σκοτεινιασε , και η ταβερνα στην Αμερικη ειναι κλειστη, τι θα ειναι αυτο που θα σερβιριστει σαν κυριως πιατο.

Το πρωι που θα φωτισει ομως, πρωτα ο θεος, τα ματακια μου θα το δουν ξεκαθαρα.

Υ.Γ. Απο τη σημερινη νεροποντη ευτυχως δεν βραχηκα, αφου βολευτηκα μεσα σε κατι πλαστικους παλιοσωληνες, που ειχα απο παλια, και εκει λεω να μεινω μεχρι να περασει η μπορα.
21/01 21:57  shade
Ποιός να το φανταζότανε οτι ήτανε blue chips τα πετσετάκια και μάλιστα αδιάβροχα.
21/01 22:05  Βασιλης-Αντ
Και ακομα δεν εχεις δει τιποτα!

Νομιζω οτι εισαι και πατριωτακι
21/01 22:45  shade
Αθηναία είμαι Αντρέα απο το μεγάλο χωνευτήρι όλων των Ελλήνων με καταγωγή από την γλυκιά Πρέβεζα.
21/01 23:56  Βασιλης-Αντ
Νομιζα οτι εισαι απο Πατρα.

Δεν πειραζει κοντοχωριανοι ειμαστε,και η Πρεβεζα ειναι ομορφη και πιο γλυκια το καλοκαιρι
22/01 09:33  kilolimos
Αντρέα καλημέρα, έχω την εντύπωση πηγές ότι οι παλιοσωλήνες όχι μόνο θα βγουν από την επιτήρηση αλλά θα μπουν και στην κατηγορία των Blue Cheeps καθώς η επιτροπή κεφαλαιαγοράς έχει φάει τα λυσακά της που κάτι απίθανοι τύποι ,επονομαζόμενοι χωριάτες του σκοτεινού χωριού ,χασκογελάνε βλέποντας ασφαλείς τον ορυμαγδό, σαν τους Γαλάτες στο χωριό του Αστεριξ που απολάμβαναν τις ορδές των Ρωμαίων. Και μην ξεχνάτε μοναχικοί συνοδοιπόροι ότι τα αμέτρητα φώτα στα σπίτια των φτωχών είναι η θέα των πλουσίων.
22/01 21:51  akhs--
Στις 29/12 είχα πει σε σχόλιο του σκοτεινού χωριού ότι "με δεδομένο ότι η αγορά βρίσκεται σε φάση πλήρους εξάρτησης από το διεθνές περιβάλλον,το οποίο δεν είναι εύκολα προβλέψιμο,είναι πολύ δύσκολο να πραγματοποιήσει κάποιος στην παρούσα φάση έστω και βραχυπρόθεσμες προβλέψεις...Αλλά εδώ είναι τα δύσκολα και εσύ δεν μασάς από τέτοια και μπράβο σου γιατί πολλές φορές στο παρελθόν πρόβλεψες σωστά και το κυριότερο το μοιράστηκες με όλους μας!Η ταπεινή μου πρόβλεψη είναι ότι πιστεύω ότι ο ΓΔ θα κινηθεί με μέγιστο κοντά στα 6000 +- 100 μονάδες και ελάχιστο 4200 +- 100 μονάδες..άρα στην πρώτη περίπτωση εγώ προσωπικά θα περιμένω για να φύγω και στη δεύτερη για να φορτώσω...όλα όσα γράφουμε μένουν οπότε εδώ θα είμαστε" έ ότι η πρόβλεψη μου θα έβγαινε τόσο γρήγορα δεν το περίμενα με τίποτα...Στο σημείο που είμαστε πλέον όλα είναι πιθανά...Ψυχραιμία όχι πανικός και ελάτε να νικήσουμε το φόβο!Άλωστε όλοι εμείς οι κάτοικοι του σκοτεινού χωριού είμαστε οχυρωμένοι πίσω από το γνωστό μας χαρτί και όπως πολύ σωστά λέει ο φίλος "κιλολίμος" είμαστε σαν τους ρωμαίους...καλό κουράγιο σε όλους μας...
23/01 14:39  τσέρουλας
Αντρέα μια καλημέρα έστω και μεσημεριάτικα.

Να είσαι καλά.
23/01 15:28  Βασιλης-Αντ
Καλα ειμαι

Εχω κρυφτει μεσα στους σωληνες.

Εχω φτιαξει σωληνοσπιτο,με πολλες εξοδου, κανω ολιγοωρες επιθεσεις για την εξασφαλιση του μεροκαματου, και ξανακρυβομαι μεσα στους σωληνες.

Α! ξεχασα να σου πω, οτι σημερα αυριο τελειωνει η ανακαινιση που κανουμε στο σωληνοσπιτο, και μολις φτιαξει λιγο ο καιρος, θα κανουμε εγκαινια
23/01 23:08  olymbus
Καλησπέρα και
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Από σήμερα (Αγ. Διονυσίου Εν Ολύμπω) μετά από ένα μήνα απουσίας θέλω να πω σε όλους, μέσα από το Blog σου Αντρέα, Καλή ΧΡΟΝΙΑ! Ούτε την Πυθεία θα κάνω ούτε τον γκουρού. Απλά ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ! Εν καιρώ τα σπουδαία και μπράβο σας για το ηθικό σας... Μπράβο σας γιατί το ζήσατε κι αυτό... ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΆΤΕ σήμερα και αύριο είναι οι μέρες που πουλάνε οι μικροί (εμείς δηλαδή)(όσοι αντέξανε). Και δεν τολμάνε να αγοράσουν ακόμα κι αν ανεβαίνει δεν θα πιστεύουν πια στα μάτια τους. Όλο και κάποιος θα στήνει παγίδες στο μυαλό τους (ειδικά αυριο). Καλό βράδυ και καλή χρονιά!
25/01 21:55  τσέρουλας
Αντρέα καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο.
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
50 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail

Σχετικά με το blog
Εδώ μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει χωρίς λογοκρισία, και να βάζει όσα μονάστερα θέλει. Ο Χάρος μπορεί να βρίζει ελεύθερα κοσμίως. Οι ρέστοι μόνο προσευχές κι όχι προς τα καντήλια. Οι παραβάτες οδηγούνται στο Μπινελοδικείον. Εισηγητής ο Canyon. Για μετοχές, ισοτιμίες, χρυσάφια, ρύζια και λοιπά δεν έχουμε ιδέα. Ούτε και για πετρέλαια. Απευθυνθείτε στους ειδικούς.
Blogs που αγαπάμε.
Χάρος, για λόγους εξοικείωσης

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις