Το σκοτεινο χωριο
Οτι δεν θα διαβασετε πουθενα αλλου
Λίγα λόγια για εμένα
Στοχάσου και αρκεί. Δεν είμαστε εκείνοι που κατέχουμε την αλήθεια. Δεν είμαστε εκείνοι που θα φωτίσουμε τον κόσμο. Είμαστε μαζί με κείνους που πιστεύουν πως το σκοτάδι δεν είναι ανίκητο.
Σύνδεσμοι


Οι Δρομοι στο Χρηματιστηριο ειναι Μοναχικοι.
3317 αναγνώστες
Κυριακή, 25 Νοεμβρίου 2007
18:55

Το σκοτεινο χωριο την αποψη του για τη πορεια της αγορας την εχει γραψει απο τον Αυγουστο,και την ιδια αποψη συνεχιζει να εχει μεχρι σημερα

Πιστευω σημερα, οτι φτασαμε σε ενα κομβικο σημειο, που τουλαχιστον οσον αφορα τις μετοχες της μικρομεσαιας κεφαλαιοποιησης,αυτοι που τις πιεζαν τεχνικα ολο αυτο το διαστημα,δεν θα θελησουν να παρουν περισοτερο ρισκο, για πιο κατω,γιατι θα μεινουν με τα λεφτα στο χερι.

Για αυτους που δεν γνωριζουν, η διαμορφωση χαμηλης τιμης μιας μικρομεσαιας μετοχης, γινεται με τον ιδιο αριθμο μετοχων,που αγοραζονται και πουλιωνται απο μια ομαδα κωδικων,με απωτερο σκοπο να καθηλωθει η τιμη.

Η πιο πανω διαδικασια,<θυσιαζει>  μερικες χιλιαδες "η και εκατονταδες χιλαδες μετοχες(αναλογα τη περιπτωση), προσδοκωντας οτι τη περιοδο στασιμοτητας, και κατα την διαρκεια της ανοδικης αντιδρασης, θα συγκεντρωθουν πολαπλασια κομματια, και απο τους τρεηντερς και απο τους μικρομετοχους, -τους οποιους αφου πρωτα εχουν φτασει στα ορια της νευρικης κρισης για τη μετοχη τους- βλεπουν την ανοδο της μετοχης που τους ταλαιπωρουσε τοσο καιρο, σαν ευκαιρεια απεγκλωβισμου.

Το συμπερασμα που προκυπτει-κατα τη γνωμη μου παντα- ειναι οτι το μαζεμα μετοχων δεν γινεται στο κατω, οπως αρκετοι πιστευουν, αλλα στην ανοδικη πορεια της μετοχης, αφου πρωτα εξασφαλιστει οσο το δυνατον χαμηλοτερο σημειο εκκινησης.

Αποψη μου λοιπον ειναι οτι για τα μικρομεσαια χαρτια το κατω τελειωσε, και τη βδομαδα που μας μπαινει οπως και την επομενη, θα δουμε εντονες ανοδικες αντιδρασεις μετοχων, κατα κλαδο, και κατα ομαδες.

Σε αυτο το σημειο που ειναι ιδιαιτερα κρισιμο, και ο καθε μικροεπενδυτης παλευει μεσα του , μη ξεροντας αν πρεπει να πουλησει  "η να κρατησει τις μετοχες του,χρειαζεται να ξερουμε τη πραγματικη αξια και τις προοπτικες της μετοχης που εχουμε στα χερια μας, για να μη κανουμε μια ακομα λαθος κινηση.

Απο εδω και περα ο δρομος για τον καθε εναν απο εμας ειναι μοναχικος.

Και ειναι μοναχικος γιατι εκτος απο τις δικες μας αβεβαιοτητες , και την ανυπαρκτη εως παραπλανητικη πληροφορηση, απο τη πλευρα των εισηγμενων, εχουμε να αντιμετωπισουμε και τα ντοπια τσατσονια- δημοσιογραφους, που θα γραψουν οτι περναει απο το χερι τους, για να πετυχουν τους σκοπους των αφεντικων τους.

Για αυτο λοιπον φιλοι, το μονο που πρεπει να κανουμε, ειναι να κλεισουμε τα ματια και τα αυτια στους σπογγοκολαριους των επιβητορων του Χρηματιστηριου, και να ασχοληθουμε  με αυτα που ξερουμε.

Θεμελιωδη - Προοπτικες - Τεχνικη Αναλυση .

Και ΠΟΤΕ δεν πρεπει να ξεχναμε οτι ενα μικρο μερος απο την Εταιρεια που εχουμε επενδυσει ΜΑΣ  ΑΝΗΚΕΙ.

Αντι λοπον να ψαχνουμε πληροφορηση στο καθε ηλεκτρονικο και εντυπο μεσο , που πλην ελαχιστων εξαιρεσεων, ειναι για το αποχωρητηριο, να  ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ πληροφορηση απο τις εταιρειες που εχουμε επενδυσει, και που   ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ  να μας παρεχουν.

Αυτα τα λιγα φιλοι και να θυμαστε οτι πολλες μετοχες της μικρομεσαιας κεφαλαιοποιησης εχουν περιθωρια ανοδου, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ απο 50 - 100%

 

Και μη ξεχνατε ΠΟΤΕ.

Την αγωνια, ενταση και φοβο που εχουν οι αγορασμενοι επενδυτες, σε περιοδους πτωσης της αγορας, την ιδια αγωνια και φοβο εχουν οι εχοντες ρευστο, σε περιοδους ανοδου,αλλα σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο, βλεποντας τις τιμες να απομακρυνονται ωρα με την ωρα  και μερα με τη μερα σε υψηλοτερες τιμες.


Σχόλια

25/11 19:02  studio111
Καλησπερα Οπως τα λες ειναι
25/11 19:08  napoleon
καλησπερα.ο πηχης θελω να πιστευω πως ειναι πολυ πιο ψηλα απο το 50%-100% για σημαντικη ομοδα μετοχων.
25/11 19:11  shade
Καλησπέρα .
Κλά έκανες και μας θύμισες μερικά στοιχειώδη πράγματα.
Αλλά και όταν ακουμε και κάποιες κουβέντες που μας ανοίγουνε το μυαλό και το κάνει να σκεφτεί διαφορετικά, δεν είναι κακό να τεντώνουμε τα αυτιά μας.
25/11 19:26  Βασιλης-Αντ
Ναπολεων
Συμφωνω μαζι σου.
Εδω που τις εφτασαν ποσο αλλο κατω μπορουν να τις πανε χωρις να τις αποχωριστουν?

25/11 19:45  CANYON
5*...
25/11 19:51  verdadeiro
Συμφωνω και εγω..

Θεμελιωδη,προοπτικη, τεχνικη αναλυση, σε συνδυασμο μπορουν να μας δωσουν το τριπτυχο της επιτυχιας..

Ελπιζω σε επομενη συναντηση, Βασιλειε, εσυ και το σκοτεινο σου χωριο να δηλωσει παρων και να φωτισει μερικα μυαλα που παραμενουν κλειδωμενα..

Με εκτιμηση
25/11 19:51  geodynam
Δυο πραγματα ειναι σιγουρο πως συμβαινουν, α) δεν υπαρχει ορφανη μετοχη και β) καθε μετοχη αργα η γρηγορα κανει την κινηση τησ.

με βεβαιο οτι υπαρχουν πολλα φθηνα χαρτια συνεπαγεται οτι αυτα δεν εχουν δωσει κινηση αλλα ειναι στο ζεσταμα του πανω-κατω εδω και πολυ καιρο.
ετσι λοιπον συμφωνω και εγω οτι το αγχος ανηκει ειτε σε αυτους που εχουν μετρητο ειτε σε αυτους που δεν εχουν παρει οσα θα ηθελαν, κατα συνεπεια η πορεια ειναι αυτη του μονοδρομου.
25/11 20:07  EASY RIDER ( GARV )
Ανδρεα το ξερεις καλα ποσο εκτιμω την κριση σου και το ρεαλισμο που σε διακρινει . συμφωνω μαζι σου . και προσεξε εχεις δεσμευτει ...5
25/11 20:18  Βασιλης-Αντ
Γιωργο
Εχω δεσμευτει αλλα αν προκυψει κανενα γκομενακι,εχει προτεραιοτητα.
Εκτος και αν μου εχετε τιποτα ετοιμο οταν ελθω Αθηνα, αφου εχω το συνδρομο του επαρχιωτη
25/11 20:27  verdadeiro
Ανδρεα..

Για αυτο το τελευταιο, αν ειναι να ερθεις , δεσμευομαι..χα-χα
25/11 20:42  olymbus
Τι μου φέρνει στο μυαλό η απαξίωση του ΜΑΙΚ? Το ΦΡΛΚ. Μας ξεσκίσανε μέχρι το 0,98 αντέξαμε αλλά μας τα πείρανε στα 5 και 6 ευρώ και ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ!
Κάποτε σε μία συζύτηση εδώ περα είχα πει ότι τα δύσκολα δεν είναι τώρα που το σύστημα ζορίζεται, τα δύσκολα θα είναι αργότερα, ενοώντας ακριβώς αυτό που λές Βασίλη. Εκεί θα είναι τα δύσκολα όταν θα υπάρχουν κέρδη και θα τρέμουν όλοι με το παραμικρό ταρακούνημα μην τα χάσουν θυμούμενοι τις μέρες που περνάμε τώρα. Εκεί θα μας δω όλους! Από τώρα προετοιμαστήτε για το τι θα δούμε. Το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν όντως είμαστε τόσο πολύ κοντά σε τέτοιο ξεκίνημα ή θα έχουμε καμιά επανάληψη της ίδιας φάσης και πάλι. Αλήθεια δεν μπορώ να διακρίνω καλά καλά. Βασίλη τι λες?
25/11 21:00  Βασιλης-Αντ
Ολυμπος
Τα τραπεζικα χαρτια τα σκιαζει ο φοβος της εμπιστοσυνης στο πιστωτικο συστημα.
Οι τραπεζες εφτασαν να δανειζονται στη Διατραπεζικη το χρημα με 5% και να το πουλανε τσα μη Ωριμα στεγαστικα με 4% και πιο κατω.
Ηδη σημερα εκαναν την εμφανιση τους δειλα-δειλα δημοσιευματα, οτι για τις Ελληνικες τραπεζες εδω, οπως και στα Βαλκανια, τα πραγματα δεν ειναι και τοσο ροδινα.
Ερωτημα
Ποιες μετοχες εχουν περιθωρια ανοδου?
Και για τους φιλους που δεν το διαβασαν "η δεν το θυμουνται κανω αντιγραφη απο το θεμα που ειχα γραψει στις 25/09 <Τραπεζικες Μετοχες.Απο τη Σκυλλα στη Χαρυβδη.
=



Τραπεζικες μετοχες??--Απο τη Σκυλλα στη Χαρυβδη,

Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2007
20:42

Οπως ολοι γνωριζουμε οι τραπεζες δεν εχουν ανεξαντλητες πηγες ρευστοτητας.

Δανειζονται και αυτες οπως δανειζομαστε και εμεις.

Μαθετε λοιπον οτι σημερα για αυτες που εχουν υψηλη πιστοληπτικη βαθμολογηση, οπως η Εμπορικη και η Εθνικη,το επιτοκιο για να δανεισθουν χρηματα απο αλλες τραπεζες του εξωτερικου ξεπερασε το 5%.(euribor + περιθωρια)

Μετα απο αυτες για τις υπολοιπες ανεβαινει ψηλοτερα, ενω για τις μικροτερες,πλησιαζει το 5.5%.

Προσθεστε τωρα πανω σε αυτο τα λειτουργικα εξοδα,τις επισφαλειες,και τα κρυμμενα κατω απο το χαλι CDO (συνδεδεμενα ομολογα με τα περιφημα subprime loans) που ΟΛΕΣ εχουν και κανουν τη παπια (βλεπε Τ.Τ. που στην αρχη ο Τσουπιδης εκανε τον Κινεζο,αλλα αναγκαστηκε να τα ομολογησει, γιατι μετα δεν θα μαζευοταν με τιποτα) για να υπολογισετε το κοστος χρηματος που εχουν.

Μια μικρη μειωση μπορει να εχει μονο η Εθνικη λογω της υψηλης καταθετικης βασης που διαθετει.

Ας ελθουμε τωρα στους δανειζομενους πελατες.

Το 90% των επιχειρησεων ακομα και των πιο μικρων ,οι δανειακες συμβασεις που εχουν συναφθει με εμπραγματη ασφαλεια,οπως και το συνολο των στεγαστικων δανειων, και ιδιως τα λεγομενα μη ωριμα(των τελευταιων 3 ετων) εχουν γινει με επιτοκιο ΕΚΤ = 4% + περιθωριο που δεν ξεπερνα τη 1 μοναδα δηλαδη συνολο ΤΟ ΠΟΛΥ 5%.

Απο που λοιπον θα προκυψουν κερδ
25/11 21:06  Βασιλης-Αντ
Απο που λοιπον θα προκυψουν κερδη??

Τα πιο πανω ειναι η Σκυλλα.

Ας ερθουμε και στη Χαρυβδη.

Για τον ανταγωνισμο που υπαρχει μεταξυ τους δεν χρειαζεται νομιζω να γραψω πολλα αφου ολοι τον βιωνουμε καθημερινα ποια θα μας πρωτοδανεισει.

Ειναι τοσο σκληρος πια μεταξυ τους, που αφου δεν εχουν νεα πελατεια να δανεισουν, κοιτανε πως θα παρει η μια τα δανεια απο την αλλη,οχι για να κερδισουν,αλλα μηπως και κρατησουν τα μεριδια αγορας που εχουν, αφου καποια στιγμη θα ηρεμησει νομοτελειακα το χρηματοπιστωτικο συστημα.

Ελπιζουν τοτε να βγαλουν τα σπασμενα, αφου ομως εχουν κρατησει πρωτα την πελατεια.

Αλλα μεχρι τοτε (απο Φεβρουαριο του 2008 υπολογιζουν οι αναλυτες του σκοτεινου χωριου)μονο κακα νεα θα υπαρχουν για τα αποτελεσματα των τραπεζων που η κορυφωση τους θα απεικονισθει ελαφρως στη δημοσιευση του Γ! τριμηνου,για να ακολουθησει η ψυχρολουσια στο τελος της χρησης.

Ολα αυτα τα γνωριζουν και οι τραπεζιτες και ο Αλογοσκουφης,για αυτο καλεσε σημερα τον Γκαργκανα(προικισμενο <ταλεντο>,πουλησε τον χρυσο της χωρας γιατι προβλεψε-τρομαρα του- οτι θα πεσει η τιμη του, και ο χρυσος υπερδιπλασιασε τιμη)και του ειπε να τους προσεχει μη δουμε τιποτα ουρες εξω απο τραπεζες,αλλα Λονδινο μερια.

Και μετα απο ολα αυτα,ας δουμε τι απομενει να βγαλουν οι τραπεζες κανενα κερδος προκειμενου να μειωσουν τη ζημια.

Μα τι αλλο???

Παλια μου τεχνη κοσκινο.

Μονο αυτο τους απεμεινε να κανουν

Αγοραπωλησιες μετοχων 40αρη 80αρη και περιφερειας -εδω να δεις γλυκες-προκειμενου να ανεβασουν τις αποτιμησεις μεχρι τελος Δεκεμβριου,γιατι ΜΟΝΟ ετσι μπορουν να γραψουν υπεραξιες στους ισολογισμους, να ωραιοποιηθουν καπως.
25/11 21:14  olymbus
Για τις μικρές τράπεζες που δεν έπαιξαν ακόμα (ΑΣΠΤ, ΑΤΤ ΑΤΕ ΓΕΝ ΠΡΟΤΟΝ) τι λες Βασίλη? Είναι έτοιμες τώρα? τι μέλει γενέσθαι εκαί? γιατί τόση απαξίωση χηματιστηριακά?
25/11 22:40  Τυφώνας
Σωστός και 5* !
25/11 23:00  voula 99
Καλησπερα σε ολους.
Συμφωνω σε ολα.Ετσι ειναι και λιγο πιο περιπλοκα ακομα.
Καλο ειναι να γραφονται , για να τα εμπεδωνουμε οι παλιοι και να τα γνωριζουν οι καινουριοι.
Χαιρομαι που ανεφερες και την τεχνικη αναλυση, νομιζα οτι δεν σε ενδιαφερει.
Και για να μην σας λιβανιζω,Η ΕΠΑΝΑΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΡΑ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ.
25/11 23:20  zeuspower
παντα χρησιμος και ουσιαστικος...
25/11 23:56  Goldmine
5*. Πρωτοπόρος στη χρηματιστηριακή σκέψη. Εύγε!
26/11 01:25  Ο Χαρτοφύλακας
Καρτερουμε λευτερια εδω και καιρο.
Εγω εχω να πω οτι οι εχοντες ικανή ρευστοτητα και επιλεκτικοτητα εχουν ακομα ανταμοιβες να λαβουν εντος του 2007.

Η πεποιθηση μου δεν αποτελει προφητεία ή ριξιμο ζαριων ή απλό ball breakin' στους αισιοδοξους,αλλα γνωμη που εχει σχηματιστει κατοπιν μελετης των νεων της αγορας.
26/11 08:47  τσέρουλας
Καλημέρα Βασίλη και καλή εβδομάδα.
Εκεί κάτω οι πρωτευουσιάνοι στο Κολωνάκι πήγανε να με ρίξουνε προχθές.

Piggy ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στο ποιηματάκι.

Να είστε όλοι καλά.


26/11 08:56  zeuspower
καλημερα ...η Ασια εδωσε καλο μηνυμα σημερα...ειδωμεν...
26/11 09:02  Βασιλης-Αντ
Τσερουλα
Καλημερα, Καλη βδομαδα.
Δεν μας ριχνει κανενας, γιατι ξερουμε να το διεκδικουμε,αυτο που μας ανηκει.
Ασχετα αν το καταφερνουμε, τουλαχιστον τα εχουμε καλα με τον εαυτο μας.

Ο Goldmine ομως εναι πραγματικος Κολωνακιωτης, οχι σαν τους αλλους,τους δηθεν,που ξημερωβραδιαζονται ολη μερα στα καφε της πλατειας, για να βλεπουν τη μουρη τους οι περαστικοι.
26/11 09:10  KYNIKOS
file γραφεις ιστορια ,ξερεις μπαλλα,το ιδιο εστειλα στον piggy το σαββατο,η γνωμη μου ειναι οτι η μεγαλη πρεπει να διορθωση την τελευταια ψευτικη ανοδο,δεν ξερω αν κινδυνευεις απο την μαφια,ισως οχι ,γιατι οι περισσοτεροι δεν θα καταλαβουν
26/11 09:18  KYNIKOS
καπου γραφτηκε οτι ΠΕΙΡΑΙΩΣ Κ EUROBANK ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ πευστοτητας,και βλεπουμε,να θυμισω ηθελα οτι το98 ειχαν προβλημα με την ρωσικη κριση ,αλλα το 99 κονομησαν απο μας,μηπως στηνουν το ιδιο? αν ναι κατι μαθαμαι τοσα χρονια
26/11 09:21  Βασιλης-Αντ
ΚΥΝΙΚΟΣ
Εσυ ξερεις καλυτερη μπαλλα απο μενα.
Σε εχω ξεχωρισει απο την αρχη, πριν με διαγραψουν απο το φορουμ, οταν σου εκανα καποιες <αθωες> ερωτησεις.
26/11 09:32  KYNIKOS
φιλε το μεγαλυτερο λαθος ειναι να νομισεις οτι εισαι καλος ,θα στο αποδειξει το αντιθετο το χ.α στο επομενο βημα σου ,οσο για αν ειμαι καλυτερος απο σενα ,ειμαι φυσικα ,στην ΧΑΣΟΥΡΑ ,χαχαχα
26/11 10:23  jim9666
καλημεραααααα!λετε να κανουμε εναν διαγωνισμο χασουρας?kynikos εγω σε παραδεχτηκα οταν πουλησες στις 5300.το εγραψες, πολυ το διαβασαν αλλα λιγοι το καταλαβαν.
26/11 10:31  jim9666
ωχχ! συγνωμη για το ορθογραφικο λαθος στο (πολυ)...ευχομαι να μην το... δουν ...
26/11 11:08  M.S.
μην το κανετε το διαγωνισμο, θα χασετε. τοσον καιρο με το μαικ στο χερι και σιωπηλος αναγνωστης του blog. βασιλη εχεις μετατοπισει το ενδιαφερον μου απ το forun στο blog και σ ευχαριστω!
26/11 12:14  adiavastos
jim δεν το είχα δεί ...μέχρι που το επεσήμανες:)
26/11 12:16  adiavastos
Βασίλη 5* τουλάχιστον επειδή μας εμψυχώνεις.
26/11 12:18  Βασιλης-Αντ
Τζιμακο
Πινεις κρασι και ξεχνας την ορθογραφια.
Μ.Σ.
Θα αποζημιωθουμε στον ΜΑΙΚ συντομα

ΚΥΝΙΚΟΣ
Εχεις δικιο. πιο πολυ κινδυνευουμε απο το κακο μας εαυτο, παρα απο την αγορα.
26/11 12:34  MAG
χαιρετω στην παρεα παιδια κερναω τσιπουρακι,κ ψαρακι...
26/11 12:48  jim9666
παντως εχουμε μαζευτει μερακληδες εδω. ξερετε τι μου θυμιζει? οταν παω σε ενα μαγαζι, καθομαι τελευταιο τραπεζι γωνια και με τοιχο στην πλατη. πολλες φορες μεγαλωνει τοσο η παρεα που δεν χωραμε.κατι τετοιο κανεις και εσυ βασιλη.επιασες τελευταιο τραπεζι γωνια.το καλο ειναι οτι το μαγαζι ειναι μεγαλο, ασε που δεν εχει και πορτιερη...
26/11 12:52  MAG
Συμπεθερε σημερα στο μαγαζι εγω θα κατσω στο τελευταιο τραπεζι γωνια και με τοιχο στην πλατη,για να σας υποδεχθω κ να σας κερασω...δεν μπορω να σας το στειλω το κερασμα ηλεκτρονικα...
26/11 12:56  napoleon
ειναι φανερο σημερα οτι υπαρχει απροθυμια απο τους μεγαλους να ριξουν κομματια για να πιεσουν τις μετοχες. οι πωλητες οντως δεν υπαρχουν...λιγοι ομως και οι νεοι αγοραστες...οταν αλλαξει η ψυχολογια θα το φανε οι μη εχοντες το λεμονατο τους και θα τους φανει και μουρλια! :-)
μιλαω για τις λιγες και ''κακες'' μικρες μετοχες του ταμπλο
26/11 13:05  jim9666
mag χρονια πολλα ρε φιλε, δεν το ηξερα οτι γιορταζεις.βεβαια η γωνια ειναι δικια σου. καλα θα ηταν να βρισκομασταν να τα πιναμε.
26/11 13:14  MAG
να σαι καλα φιλε μου.κ η μοκρη μας ιωαννα...να με την προσεχεισ...
26/11 13:21  MAG
διορθωση η μικρη μας ΙΩΑΝΝΑ.
26/11 13:57  Βασιλης-Αντ
Μαγκ
Χρονια σου πολλα σε σενα και στους αγαπημενους σου.

Τζιμακο
Παντα τραπεζι με τη πλατη στο τοιχο,για να μη τις τρωμε πισωπλατα.
Η Μαφια ωχρια μπροστα στη Μαφια του χρηματιστηριου.
26/11 19:08  piggy
ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΣΟΟΥ ΤΟΥ ΣΠΑΡΤΙ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΜΙΓ

είπαμε η αλλαξοκωλ.α πάει σύννεφο. ή η άλλη φράση κατατεθέν μου. Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα.

Κούμπες αγοράζουν μετοχές Βιβάρτια στα 26 ευρώ με ΔΑΝΕΙΟ από Μαρφβ , Μιγ αγοράζει Μαρφβ , Μαρφβ αγοράζει Οτε και ξαναπουλάει , Μιγ ενεχυριάζει Οτε , άντε βρείτε άκρη . και 50 δις ευρώ <<κέρδη>> να βγάλει κανείς δεν ξέρει αν θα είναι πραγματικά ή όχι .

Φέρτε τον Αινστάιν και θα σηκώσει τα χέρια ψηλά ο άνθρωπος ! Ποια θεωρία της σχετικότητας ? Πραγματικά κέρδη Μαρφίν = το άλυτο πρόβλημα όλων των εποχών. Ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν πόσα είναι πραγματικά και πόσα όχι. Και δεν κάνω πλάκα ! ούτε οι ίδιοι ξέρουν πια ! Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα !

Μαρφίν = ο όμιλος της αλλαξοκωλ..ας
26/11 19:22  jim9666
ζαβαρακατρανεμια
26/11 19:31  Βασιλης-Αντ
Πολυ ψαρωμενους τους βλεπω τους φιλους του σκοτεινου χωριου.
Ετσι θα νικησουμε??
Το 10ετες ομολογο των ΗΠΑ κατω απο 4%
Η ανοδικη πορεια των χρηματιστηριων μετα τη σιγουρη μειωση επιτοκιων απο Αμερικη και Ευρωπη, προδιαγεγραμενη.
Το ποτε?

Κοντος ψαλμος αλληλουια.
26/11 19:37  piggy
Αυτα να τα πεις στον τζιμ βασιλη ολη μερα για ψαρεμα ειναι εμεις οι βοσκοι εχουμε να δουμε ψαρι πολυ καιρο πως να ψαροσουμε.τζιμαρα που σε ψαχνω που σε βρισκω στο σκοτεινο χωριο.ειδες προχθες την φωτογραφια στο μπλοκς του goldmind της βοσκοπουλας και κολησες προσεχε ενταξει μονο αυτο σου λεω και να ξερεις η μαντρα δεν ειναι μακρια απο το σπιτι της ανα πασα στιγμη μπορω να ερθω
26/11 19:40  Βασιλης-Αντ
Και επι τη ευκαιρια
Στο θεμα που ανεβασε ο Σπαρτη συντασομαι μαζι του,γιατι ο κομπλας μοντερεητορ με τη προστασια του Μαυριδη και Τουτουδακη τα ιδια και χειροτερα ειχε κανει και σε μενα, και οι προστατες του εσπευσαν να με διαγραψουν.

Κατα τα αλλα , τα ομορφα τα λογια τα μεγαλα στο πρωινο αρθρο του Μαυριδη.
26/11 19:44  ΣΙΓΑΛΑΣ
Χωστα... κωστα
26/11 19:46  napoleon
πανω δεξια προσθεσε αλλο ενα ονομα στην λιστα...το νουμερο 3
26/11 19:49  piggy
Ο σπαρτι βασιλη μας στελνει χαιρετισματα χαμος γινετε στο φορουμ εγω εφυγα μη με παρει κανα ποτηρι απο τον καυγα.τζιμ βαλε ενα ποτο ρε να πιουμε κρασισι εγω θελω
26/11 20:02  Βασιλης-Αντ
Υπαρχει εστω ενας,να αμφιβαλει οτι ο κομπλεξικος μοντερεητορ, και προστατευομενος, προσωπικα του Μαυριδη και Τουτουδακη,ειναι η πηγη του κακου στο φορουμ??

Εκτος και αν ειναι <εγκαθετος> καποιων, που μας θυμιζουν αλλες εποχες.
26/11 20:27  jim9666
εφτασεεεεε!κατσε πυγγυ να στριψω ενα εννιαφυλλο...βλεπω μεγαλα σεκλετια.
βασιλη κλεισε την πορτα...βγαζει!για αυτο πιανω τελευταιο τραπεζι γωνια.. να μην φαω κανα ποτηρι.τι να κανω ρε παιδια το εριξα στο ψαρεμα γιατι βαρεθηκα με αυτο το χρηματηστηριο. το πρωι ειμαι πλουσιος και το απογευμα ...μπατιρης...
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
55 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail
Σελίδα 1 από 3Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog
Εδώ μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει χωρίς λογοκρισία, και να βάζει όσα μονάστερα θέλει. Ο Χάρος μπορεί να βρίζει ελεύθερα κοσμίως. Οι ρέστοι μόνο προσευχές κι όχι προς τα καντήλια. Οι παραβάτες οδηγούνται στο Μπινελοδικείον. Εισηγητής ο Canyon. Για μετοχές, ισοτιμίες, χρυσάφια, ρύζια και λοιπά δεν έχουμε ιδέα. Ούτε και για πετρέλαια. Απευθυνθείτε στους ειδικούς.
Blogs που αγαπάμε.
Χάρος, για λόγους εξοικείωσης

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις