Το σκοτεινο χωριο
Οτι δεν θα διαβασετε πουθενα αλλου
Λίγα λόγια για εμένα
Στοχάσου και αρκεί. Δεν είμαστε εκείνοι που κατέχουμε την αλήθεια. Δεν είμαστε εκείνοι που θα φωτίσουμε τον κόσμο. Είμαστε μαζί με κείνους που πιστεύουν πως το σκοτάδι δεν είναι ανίκητο.
Σύνδεσμοι


Ζητουνται Γαμπροι με Μεγαλη Προικα ! ! !
3119 αναγνώστες
Κυριακή, 21 Οκτωβρίου 2007
13:58

Στην αρχη της δεκαετιας που διανυουμε αρχισαν να βλεπουν το φως της δημοσιοτητας,τα πρωτα αρθρα και αναλυσεις,για τη νεα οικονομικη δυναμη που αναδυεται ,και που θα εχει καθοριστικο ρολο στο παγκοσμιο γιγνεσθαι την Κινα.

Οι λογοι λιγο- πολυ ειναι γνωστοι,οταν μιλαμε για μια χωρα με 1,2 δις πληθυσμο, που αποφασιζει να ενταξει την οικονομια της στους κανονες της ελευθερης αγορας,βασιζομενη κυριως στην αξιοποιηση των φτηνων ημερομισθιων, για να κυριαρχισει με τα χαμηλου κοστους προιοντα, στις αγορες ολου του κοσμου, ενισχυοντας παραλληλα και την εσωτερικη ζητηση.

Για τους ιδιους ακριβως λογους αργοτερα προστεθηκε ,και η Ινδια.

Παραλληλα η Ρωσσια (μετα τη χρεωκοπια του 98) και τη πολιτικη και οικονομικη  σταθεροτητα, λογω Πουτιν, οπως και η Βραζιλια, με τον <αριστερο> Λουλα (Λουλα πιγγυ,οχι Λουλη) αποτελουν σημερα, την αιχμη του δορατος της παγκοσμιας οικονομιας,αφου πραγματοποιουν τους μεγαλυτερους ρυθμους αναπτυξης παγκοσμιως.

Τελευταια στις 4 πιο πανω χωρες οι διεθνεις πραγματικοι αναλυτες εντασουν και τη Νοτια Αφρικη,που εδω και καιρο εισρεουν εκατονταδες δισεκατομμυρια δολλαρια, που επενδυουν παντου, προκειμενου να προλαβουν το νει Ελντοραντο, ενω δειλα-δειλα, εμφανιζονται οι νεες προοπτικες αναπτυξης, σε χωρες της Βορειου Αφρικης, αρχης γενομενης απο την Αιγυπτο και τη Λυβυη.

Δεν ειναι τυχαιο οτι η πρωτη χωρα που επισκεφτηκε ο Σαρκοζι ,μετα την εκλογη του ηταν η Λυβυη,που υπεγραψε σημαντικοτατες οικ. συμφωνιες.

Ερχομαστε τωρα στην Ευρωπη.

Εννοειται βεβαια οτι η Ευρωπη δεν μπορει να αναπτυχθει λογω χαμηλων ημερομισθιων,αλλα μονο απο τα χρηματοιοκονομικα,τις υπηρεσιες,την συγχρονη τεχνολογια και τον τουρισμο.

Ολοι οι ειδικοι συμφωνουν οτι τα δυο τριτα της αναπτυξης θα πραγματοποιηθουν απο την Ευρωπη και την Ασια,ενω η Αμερικη θα συνεισφερει μονο το 14% ,ενω για πρωτη φορα η Κινα θα την ξεπερασει πετυχαινοντας 16%

Δειτε σχετικα στη σημερινη Καθημερινη


http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_2_21/10/2007_246026


http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyagor_2_21/10/2007_246027

Πουθενα ομως δεν ειδα δημοσιευμενο,κατι που να λεει οτι η αναπτυξη της Ευρωπης κατα ΚΥΡΙΟ λογο θα πραγματοποιηθει,απο τις νεοεισερχομενες, και απο τις υπο ενταξη, χωρες της Ανατολικης Ευρωπης.

Σε αυτο ακριβως το σημειο πρεπει να αξιολογησουμε τον ρολο τις Ελλαδας,με τα μεχρι στιγμης δεδομενα, για να μπορεσουμε να προβλεψουμε το ρολο που μπορουμε να εχουμε στην νεα κατασταση που διαμορφωνεται,για να κανουμε τις επενδυτικες μας επιλογες.

Τα σημερινα λοιπον ορατα,δεδομενα ειναι τα εξης.

1.Η εγκαιρη διεισδυση των Ελληνικων επιχερησεων- και ιδιαιτερα του χρηματοοικονομικου τομεα- στις πιο πανω αγορες.

2.Η συνεχεις τεραστιες εισροες εφοπλιστικων κεφαλαιων,για εξαγορες Ελληνικων επιχειρησεων,και τοποθετησεις σε καθε ειδους αξια, μετοχες ακινητα κ.λ.π.(-οι εφοπλιστες,να γνωριζεται λογω της επαφης τους με ολους τους κλαδους της παγκ.οικονομιας, εχουν αποκτησει μεγαλυτερη διορατικοτητα.)

3.Η αυξανομενη αγορα μετοχων εισηγμενων,απο διεθνη Φαντς,που κατεχουν περισοτερο απο το 52% του συνολου των μετοχων του Χ.Α.Α.

4.Η <αρνηση> του Γ.Δεικτη να διορθωσει,σε διεθνη αρνητικα γεγονοτα, κρατωντας τα σκηπτρα των ευρωπαικων δεικτων μαζι με τη Γερμανια,αφου η παραμικρη, ταση υποχωρησης,με καποιο <μυστηριωδη?> τροπο, εκλαμβανεται απο <καποιους> - ποιοι να ειναι αραγε?- σαν ευκαιρια νεων τοποθετησεων.

5.Οι τελευταιες επιχειρηματικες συμφωνιες που εγιναν στην Ελλαδα ,δεν ειναι παρα η κορυφη του παγοβουνου ,για αυτες που θα ακολουθησουν.

6.Την περασμενη εβδομαδα εκαναν την εμφανιση τους τα νεα επενδυτικα προιοντα της Eurobank ,που εκτος απο εκτος απο τις προαναφερομενες χωρες BRIC, ξεκινησαν ενα νεο προιον,που επενδυει στην γειτονια μας,Βουλγαρια,Ρουμανια,και Γιουγκοσλαυια.

Αξιζει να σημειωθει εδω,οτι ολα τα επενδυτικα προιοντα της Eurobank, σχεδιαζονται απο την μητρικη της στην Ελβετια,που συγχρονως διαχειριζεται μεγαλα προσωπικα χαρτοφυλακια,νυν και πρωην ηγετικων  παραγοντων της οικονομικης και πολιτικης του κοσμου,με οτι μπορει να σημαινει αυτο.

Τα παραπανω ειναι τα ελαχιστα και ορατα απο ολους,προκειμενου να χαραξουν την επενδυτικη τους πορεια.

Για ολους τους παραπανω λογους,οπως εχω ξαναγραψει, εδω στο σκοτεινο χωριο απο καιρο εχουμε ντυθει Νυφουλες και περιμενουμε τους πλουσιους γαμπρους.

Τωρα,το αν θα ελθουν οι πλουσιοι Γαμπροι, η" θα μεινουμε στο <ραφι> ειναι κατι που θα φανει στο ΑΜΕΣΟ μελλον.

Το σκοτεινο χωριο εχει και αλλες,απειρως βαθυτερες και εμπεριστατωμενες αναλυσεις και εκτιμησεις, τις οποιες ισως εν καιρω δημοσιοποιησει.

Υ.Γ 1.Μην ακουτε τον Γκρηνσπαν, που κοντευει να καταντησει γραφικος στα γεραματα του-δινοντας 2 και 3 συνεντευξεις την ημερα προκειμενου να πουλησει το βιβλιο του-λεγοντας τελευταια, οτι θα σπασει η φουσκα του χρηματιστηριου της Κινας, αποψη που το σκοτεινο χωριο ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΤΑΙ ουτε κατα ενα χιλιοστο.

Υ.Γ.2 Αυτοι που περιμενουν αυριο να πεσει το Χ.Α.Α. για να ψωνισουν φτηνα ,τους λεω οτι θα σας μεινει μονο η ορεξη.

Y.Γ.3. Και επειδη υπαρχει ενας μονιμος ασχετομαλακας που γυρναει απο χωριου ει χωριον σκουζοντας, μην ακουτε τι γραφουν, ειναι παπαγαλοι, πανε να σας παρουν τα λεφτα,και παρομοιες παπαριες,λες και αυτοι που γραφουν και διαβαζουν ειναι ηλιθιοι,καλο ειναι να συνεχισει να κανει <κουρσο> στη ΜΙΓ -Αν ειναι δυνατον με διακυμανση 2 λεπτων !!!-
 η" να μετακομισει σε κανενα φιλολογικο φορουμ , με Κυριακατικες φιλολογικες εσπεριδες στην αιθουσα <Παρνασσος>, γιατι εκτος απο εμενα ,αρχισαν να τον παιρνουν και αλλοι χαμπαρι.

Υ.Γ.4 Ασχετο,αλλα επειδη μας αρεσει ο κινηματογραφος,χτες βραδυ ειδαμε μια εξαιρετικη ταινια ,<Οι Ζωες των Αλλων> αφηνοντας και τον Πιγγυ να κοιταει απο την κλειδαροτρυπα.

 

ΔΕΥΤΕΡΑ  22/10/07

Διαβαζα πριν λιγο το αρθρο του Ανδριανοπουλου στο Καπιταλ με τιτλο <Τρικυμια εν κρανιω>.

Πολυ πετυχημενος τιτλος,αλλα για το δικο του κρανιο.

Και κατι τετοιοι τυποι θελανε να μας κυβερνησουνε!!

Τι να πεις.....

* Ο αλλος ο ασχετομαλακας, αφου <κουρσεψε > τη Σοφοκλεους, παει να <κουρσεψει> την Ιαπωνια .τη Γερμανια και την Αγγλια.

Που να ηξερε αμα τον περιλαβουν οι Γιαπωνεζοι,θα τον ριξουνε τροφη για καρχαριες, μπας και γλυτωσουμε απο τις ατελειωτες κλαπ@ρχιδιες.

 

 

ΤΡΙΤΗ   23/10/07

Την Κυριακη εγραφα για το ενδιαφερον των Φαντς και των εφοπλιστων  για Ελληνικες  εταιρειες και χτες μας προεκυψαν τα πιο κατω.

1.

Καλπίνης-Σίμος: Στο 17% η συμμετοχή των ξένων θεσμικών
 
22/10/2007
19:04
Εκτύπωση Είδησης ... Εξαγωγή σε μορφή Text ...
 
 

Σε ποσοστό 17,00% ανέρχεται η συνολική συμμετοχή θεσμικών επενδυτών στο μετοχικό κεφάλαιο της Α. Καλπίνης- Ν. Σίμος.

Ειδκότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοινωση, τη Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007 πραγματοποιήθηκε ιδιωτική τοποθέτηση ποσοστού μετοχών της Α. Καλπίνης-Ν. Σίμος από τους κύριους μετόχους της εταιρείας σε Ευρωπαίους θεσμικούς επενδυτές.

Πιο συγκεκριμένα, τοποθετήθηκε το 10,18% του μετοχικού κεφαλαίου της Α. Καλπίνης - Ν. Σίμος, ήτοι 3.800.000 μετοχές. Η πώληση πραγματοποιήθηκε με ιδιωτική τοποθέτηση, ενώ συντονιστής του βιβλίου προσφορών ήταν η Τράπεζα Sal Oppenheim σε συνεργασία με την Merit Α.Χ.Ε.Π.Ε.Υ., μέσω της οποίας έγινε και η αγορά των μετοχών. Η τιμή διάθεσης ήταν 3,36 ευρώ ανά μετοχή.

Σημειώνεται πως η τοποθέτηση αυτή είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης της εταιρείας σε συνεργασία με την Merit Α.Χ.Ε.Π.Ε.Υ. ενώ, αξίζει να σημειωθεί ότι η Α. Καλπίνης-Σίμος συμμετείχε σε Road Show το οποίο διοργάνωσε η Τράπεζα Sal Oppenheim σε διάφορες ευρωπαϊκές πόλεις κατά τη περίοδο από 15 έως 19 Οκτωβρίου 2007.
                          ---------------------------------------------------------------------------------------

2.

To ιδιο συνεβη και με την επιβεβαιωση της συμφωνιας που ειχε γραφτει σε σημειωμα της Παρασκευης,κινηση που μαζι με τη δημιουργια του φαντ των 3 μεγαλων Αμερικανικων τραπεζων, των 80 δις δολλαριων, θα αποφορτισει το βαρος των επισφαλων δανειων , που σκιαζουν τις αγορες.


Bear Stearns, Citic επιβεβαιώνουν τη σύναψη συμφωνίας

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2007 14:56
Τελευταία Ενημέρωση : 22/10/2007 15:02

Εκτυπώστε το   Στείλτε το με email   Φυλάξτε το

 

ΤΗΝ ανταλλαγή επενδυτικών ποσοστών και τη δημιουργία μιας ευρείας στρατηγικής συνεργασίας ανακοίνωσαν τη Δευτέρα η αμερικανική επενδυτική τράπεζα Bear Stearns και η κινεζική Citic, επιβεβαιώνοντας σχετικό δημοσίευμα της Wall Street Journal. [Βλέπε άρθρο]

Βάσει των όρων της συμφωνίας, η Citic θα επενδύσει το ποσό του ενός δισ. δολ. στην Bear Stearns και θα λάβει αξιόγραφα, διάρκειας 40 ετών, μετατρέψιμα περίπου στο 6% του μετοχικού κεφαλαίου της αμερικανικής τράπεζας.

Η Bear Stearns σχεδιάζει, από την πλευρά της, να εξαγοράσει το ένα δισ. δολ. του χρέους της Citic, το οποίο θα αναλογεί μέσα σε κάποιο χρονικό διάστημα στο 2% του μετοχικού κεφαλαίου της κινεζικής εταιρείας.

 

Σχόλια

21/10 14:03  piggy
Και το συμπερασμα απο ολα αυτα ποιο ειναι?σωληνες πετζετακη ολοι αγορασετε σωληνες πετζετακη ολοι θα γινουμε τα παιδια του σωληνα.και αν σπασει ο διαολος το ποδι του και δεν παει καλα η δουλεια ξερετε τι θα τις κανουμε χα χα χα.τωρα μολις θα την δω βασιλη σας χαιρετω τα λεμε το απογευμα
21/10 14:06  pipini
Αντε και στα δικά μου...κορίτσι πράμα
21/10 14:35  MANOLIS
Φοβερή ταινία. Γιατί τ απαίρνεις στο κρανίο, ας τους να λένε και να περιμένουν τα αμηλά για να αγοράσουν. Θα είναιαυτοί που θα τρέχουν πάνω από τις 5600 για αγορές όσο όσο. Να πάει 5600 και πέφτε εσύ έξψ κανά δυό μέρες, άντε τρεις.
21/10 14:54  EASY RIDER ( GARV )
Βασιλη , ενα γαμπρο καλο ψαχνω και εγω για την τουλα , αλλα στο τελος θα μου μεινει στο ραφι . ας ειναι και απο τη μποτσουανα .
21/10 15:00  pipini
M.GARV δεν θα μείνει σε κανένα ράφι όταν κάνει σεμινάριο μαζί μου??????????
21/10 15:04  shade
Αντί για Λάμπρο κινηματογράφο;;;;;;;
Και ξύπνημα πρωϊνό ; Δεν εξηγείται αλλοιώς αυτό το κείμενο ποταμός .
Τουλάχιστον μας πέρασε η ζήλεια , για τους άλλους πενηντάρηδες οτι περνούν νεανικότερα από εμάς.
Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου μαζί μας.
21/10 15:04  EASY RIDER ( GARV )
Καλως το μου και ας αργησε .
21/10 16:30  τσέρουλας
Πέστα του φίλε shade,περί Λάμπρου, γιατί χθες πήγε να μου θολώσει τα νερά ,όταν έλεγα για τα σχέδιά του για το Σαββατόβραδο και μου έρρριξε την πάσα.
21/10 16:42  Βασιλης-Αντ
Διαβαζα πριν λιγο στην συνεντευξη Κομινακη Δ. Συμβουλος της Wind στην Ελευθεροτυπια,οτι ο Αιγυπτιος Μεγιστανας Sawiris, ηθελε να κανει τουριστικες επενδυσεις σε νησια του Ιονιου ,αλλα του φανηκαν οι τιμες ακριβες επειδη του ζητουσαν ακριβοτερα και απο τις Αλπεις.
Η απαντηση ειναι και γιατι να μη πληρωσει πολυ ακριβοτερα απο τις Αλπεις,αφου τα Ελληνικα νησια ειναι απειρου καλλους και φυσικης ομορφιας,απο τους κακοτραχαλους ορεινους ογκους των Αλπεων,επειδη ετυχε να εχουν χιονι.
Και γιατι να τα πουλησουν σε εσας κ.Μεγιστανα αφου,για οσους δεν γνωριζουν υπαρχει λιστα αναμονης, στα κατα τη γνωμη σας ακριβα νησια, απο αλλους ξενους ιδιωτες και επενδυτες, που ευχαριστως πληρωνουν τη ζητουμενη τιμη,αρκει να τους αρεσει.
Και επειδη ολοι ξερουμε οτι ο εχθρος του φτηνου ειναι το φτηνοτερο,ετσι και ο εχθρος του ακριβου ειναι το ακριβοτερο.
Και αν δεν πειστηκατε στην περιπτωση ΤΙΜ που και πριν δυο χρονια σας φαινοταν ακριβη, και δεν την αγορασατε, ενω πριν μερικους μηνες σας φαινοταν φτηνη ,πληρωνοντας ομως την διπλασια τιμη.
Το ιδιο θα συμβει και μετα απο λιγο καιρο και με τα ακινητα στα νησια, που θα πληρωσετε σε υπερδιπλασιες τιμες και θα λετε οτι τα αγορασατε φτηνα.
Τα ιδια ακριβως συνεβαιναν στο παρελθον και με τις μετοχες ,και θα εξακολουθησουν να συμβαινουν.
Οποιος θελει να ανατρεξει λιγα χρονια πισω, ακομα και μηνες θα ανακαλυψει πολλες αναλογες περιπτωσεις.
21/10 17:05  Βασιλης-Αντ
Και κατι για τον εξαιρετικο φιλο Goldmine,που επρεπε να το γραψω αλλου, αλλα για ειδικους λογους το γραφω εδω.
Αγαπητε Φιλε,επειδη λατρευεις τον Καβαφη, που και αυτος λατρεψε τον Οδυσσεα και την πατριδα του Ιθακη,να ξερεις οτι το σκοτεινο χωριο,εχει μεγαλο συναισθηματικο και ανθρωπινο δεσιμο με την Ιθακη και πιο πολυ με τα ομορφοτερα χωρια της, τις Φρικκες και το Κιονι.
Και αν ρωτησεις την αποψη παλαιων κατοικων των γυρω χωριων, και νησιων για τα δυο αυτα χωρια ,η απαντηση που θα λαβεις θα ειναι.
<< Απ τις Φρικκες και απ το Κιονι, ο Θεος δεν σε γλυτωνει>>
Και προς Θεου δεν απευθυνομαι σε εσενα.
21/10 17:22  piggy
O d.r ooh βασιλη δεν μπορουσε να μπει στα μπλοκς και μου το εστειλε μεσο capital να το γραψω στο σκοτεινο χωριο. και σου το ειπα βαλε καμια λαμπα στο χωριο οσοι ερχονται βλεπουν σκοταδι και φευγουν.το μυνημα ειναι το παρακατω αντε εγινα και ταχυδρομος σου

"καλημέρα κυρ βασίλη. η διαισθηση σου εκτος απο τις αγορές ,,απεδείχτηκε και στο ονομα σου. βασιλ "αντάρτης". παρακολουθω μόνο το σκοτεινό χωριό , και τους φιλους αυτού. ειναι το πιό υγιές κομματι που απέμεινε...!

καλή συνέχεια.."
dr.ooh



21/10 17:25  piggy
Α ξεχασα βασιλη αν δεις τον σαουρις τον αιγυπτιο πεστου ρε συ ποσο κανουν οι πυραμιδες να τις αγορασουμε τις θελει ο λουλης να κανει σχεδιο για τα τυροπιτακια χα χα χα χα χα χα
21/10 17:28  Goldmine
Έχουμε και τηλεπάθεια βλέπω...Βασίλη, μόλις ετοιμαζόμουν να σου αφήσω σημείωμα και με πρόλαβες.

Πάντα η οικονομική σου θεώρηση είναι ένα βήμα μπροστά. Μαθαίνω από σένα σε λίγες γραμμές όσα θάπρεπε να διαβάζω να ψάχνω η να συζητώ για ώρες. Ωραία η νήσος Ιθάκη, το ποίημα του Καβάφη επίσης διδακτικό.
Μου φαίνεται πως οι "Φρίκκες και το Κιόνι" σήμερα φέρνουν δυνατά μαντάτα... Έχω μύτη εγώ...Όποιος δώσει βάση δεν θα χάσει...αύριο.
Τι να λέμε... έτσι που γίναμε εδώ μέσα μια αγαπημένη ...οικογένεια δεν είμαστε; Πολύ μ΄αρέσει:)
21/10 17:36  Goldmine
Piggy δεν παίζεσαι παιδάκι μου...:)
21/10 17:42  piggy
Αφου και εγω γελαω με το αστειο μου καλο θα ηταν.εμα δεν μπορω να ακουω βλακειες θελει να αγορασει ο σαουρις τα νησια μας τοσες μετοχες εχει το ταμπλο τα μησια μας του γυαλισανε.ας παρει την αλαπις να ψεκαση καμια αιγυπτιακη ακριδα που κοντευουνε να τους φανε
21/10 17:54  Βασιλης-Αντ
Dr.ooh.
Μεγαλη χαρα πηρα.
Τα λεγαμε παλιοτερα μαζι με τον Γιωργο 33 - που ναναι αυτη η Ψυχη-αλλα ποιος να ακουσει.
Μη σε χασουμε, αν θελεις ανοιξε ενα μπλογκ,και σε λιγο καιρο θα ανεβασουμε και την αποψη του Μπακουνιν για τα χρηματιστηρια.
Σε αυτη τη φαση ειμαστε οι <300 προβοκατορες> οπως εγραφε η Πανσπουδαστικη το 1973, για αυτους που ηταν μεσα στο Πολυτεχνειο,αλλα μετα απο δυο ημερες δεν ειχαν προβλημα, να συνταχθουν και αυτοι μαζι τους,για να εξαργυρωσουν αργοτερα τη συμμετοχη τους με κρατικα οφφιτσια.
Βλεπε Λαλιωτη,Δαμανακη,Τσουμακα μιας και τα θυμυθηκα απο το ανταρτης.
Να εισαι παντα καλα.
21/10 17:55  thanassakos
Eγώ αν και γνήσιος κλώνος! είμαι σταθερός θαμών του χωριού σου
pipini ΓΑΡ
21/10 17:58  Beekeeper
Βασίλη καλησπέρα,
δεν έχω σχόλιο για όσα γράφεις η συμμετοχή μου οφείλεται στο ό,τι θέλω να δώσω ένα ευχαριστώ στο φίλο τον piggy με το αστείο του για τις πυραμίδες, με έκανε και γέλασα από ψυχής.
Βασίλη μήπως θα μπορούσες να μας πεις κάποια φορά, γιατί οι αγορές αρέσκονται να κάνουν εκπλήξεις;
22/10 06:39  zachmour
Το ασχετομαλάκας στην καθαρεύουσα πώς είναι??

Γεια σου Βασίλη!
22/10 14:13  Βασιλης-Αντ
Επιμένει για ράλι στις αγορές η Lehman Brothers
13:48 - 22 Οκτώβριος 2007
Παρά τις σεισμικές δονήσεις που ταρακουνούν έντονα σήμερα τις αγορές, η Lehman Brothers δηλώνει στην σημερινή έκθεσή της για την ευρωπαϊκή στρατηγική, ότι αναμένει περαιτέρω ράλι στις μετοχές της Γηραιάς Ηπείρου μέχρι τα τέλη του έτους. Αναφέρεται ότι όλοι οι δείκτες της, τόσο οι βραχυπρόθεσμοι όσο και οι μακροπρόθεσμοι, δίνουν ισχυρό bullish σήμα για τις μετοχές. Η εταιρική κερδοφορία στην Ευρώπη παραμένει δυναμική και οι μετοχές δέχονται περαιτέρω στήριξη από τις αποτιμήσεις, την ροή των κεφαλαίων καθώς και τις τοποθετήσεις των επενδυτών. Όσον αφορά τα μερίσματα, ο διεθνής οίκος αναμένει την ανάπτυξή τους να παραμένει δυναμική και πολύ κοντά στα περσινά επίπεδα.

Επιπλέον αναφέρει ότι οι ευρωπαϊκές μετοχές που έχουν έκθεση στις αναδυόμενες αγορές αναμένεται να συνεχίσουν να υπεραποδίδουν των μετοχών που έχουν έκθεση στην αμερικάνικη αγορά και πως σήμερα οι μετοχές «ανάπτυξης» είναι πολύ φθηνές, ιδιαίτερα εάν ληφθεί υπόψη η ισχυρή κερδοφορία που αναμένεται να παρουσιάσουν.

22/10 14:19  verdadeiro
Αν και συμφωνω με τα περισσοτερα απο αυτα που γραφεις και το ξερεις...
δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτη η φρασεολογια για ανθρωπους που εχουν αλλη αποψη..

Εχουμε κρισιν και κρινουμε εκ του αποτελεσματος..

Επαναλαμβανω συμφωνω μαζι σου ως προς τις εκτιμησεις σου, για την Αγορα γενικοτερα..

αλλα προς τι , οι προσβλητικοι χαρακτηρισμοι;;
22/10 14:21  Βασιλης-Αντ
Από τις συνέπειες της κρίσης είναι και το γεγονός ότι έχει αυξηθεί το κόστος δανεισμού των τραπεζών. Το κόστος αυτό, αναφέρει ο κ. Καραμούζης, το επωμίζονται οι τράπεζες εις βάρος των κερδών τους και ακολουθούν ιδιαίτερα επιθετική πολιτική στα δάνεια, αφού ο ανταγωνισμός είναι πολύ έντονος.

Απο συνεντευξη Καραμουζη σημερα 22/10/07 στο Καπιταλ.

Μάλιστα όπως λέει χαρακτηριστικά, σήμερα γίνεται η μεγαλύτερη "σφαγή" της τελευταίας 10ετίας σε ό,τι αφορά τη συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους, όμως αυτή η τακτική καταλήγει, αργά ή γρήγορα θα επιδράσει στην κερδοφορία των τραπεζών.


Καλα. σημερα τα ανακαλυψατε???
Το σκοτεινο χωριο τα εχει γραψει απο τις 25/09/07 στο θεμα <Τραπεζικες μετοχες?? Απο τη Σκυλλα στη Χαρυβδη>
22/10 14:31  Βασιλης-Αντ
Η περιοδος χαριτος τελειωσε .
Και πιο πολυ για τους υπουλους και υποχθονιους χαρακτηρες .
Απο εδω και στο εξης,τα πραγματα θα λεγονται με το ονομα τους,σε βαθμο ξεβρακωματος.
Εχουν το δικαιωμα να κανουν και αυτοι το ιδιο.
22/10 16:39  MANOLIS
Αγαπητέ Βασίλη-Αντ, έγινε κάτι πάλι που δεν πήραμε χαμπάρι; Γιατί τα πήρες; Μίλα πιο ξεκάθαρα. Γιατί;;;;Με ποιούς τα έχεις΄πάρει τόσο άγρια;
22/10 17:50  shade
Βασίλη , εγραψες στον τίτλο δεξιά οτι εδώ μπορεί ο καθένας να γράφει ό,τι θέλει . Τήρησέ το .
Εμείς οι επισκέπτες σου ερχόμαστε για να σε ακούσουμε και σου δείχνουμε όπως μπορούμε την εκτίμησή μας.
Νομίζεις οτι δεν καταλαβαίνουμε όσους πετάγονται σαν την πρδ , λέγοντας μλκιες , μετά από τον τρόπο που φέρθηκαν , για να σε προκαλέσουν και να σε βγάλλουν σκάρτο εκμεταλευόμενοι το ευέξαπτο του χαρακτήρα σου ;
Αλλαξε το λογότυπό σου , κάντο μλκς και φλούφληδες δεν γίνονται δεκτοί και τελείωνε εκεί.
Δεν χρειάζεται να ξεβρακώσεις κανένα .
ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ.
22/10 19:34  piggy
Μακαρι να γραψει καμια βλακεια καμια γκομενα στο θεμα του βασιλη σκοτεινο χωριο γιατι κραταω την δηλωση του οτι τα πραγματα πλεον θα λεγονται με το ονομα τους σε βαθμο ξεβρακωματος.ωρε τσοντες που θα δουμε
22/10 20:46  thanassakos
I feel free at last!
freeeeeeeeeeeeeee!
22/10 22:16  pipini
ΤΖΟΝΝΥ ΝΤΕΠ
και μάλιστα αριστερόχειρ
22/10 22:36  Βασιλης-Αντ
Πιπινακι νευριασε με να παρει ματι ο φιλος μου ο πιγγυ.
22/10 22:39  just me
Βασίλη, παρακολουθώ τα άρθρα σου, όπως και αρκετών άλλων στο blog εδώ και ένα μήνα. Δεν πρόλαβα να δω τι έγινε και δημιουργήθηκαν φατρίες.
Νομίζω ότι αυτό που μετράει είναι να τεκμηριώνετε ότι γράφετε. Στα πλαίσια αυτά οι περισσότεροι είναι σωστοί έχοντας το δικαίωμα της προσωπικής επιλογής τόσο του τι θα πράξουν, όσο και του αν θα τους δώσει σημασία ο αναγνώστης.

Εξάλλου τις περισσότερες φορές η αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση.

Υ.Γ. Η επένδυση στο βαμβάκι έχεις δίκιο ότι τσίμπισε λίγο. Το ίδιο έγινε και σε άλλα commodities. Μπορείς να μου γράψεις την πηγή παρακολούθησης;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Υ.Γ.2 Τι θα έλεγες για επένδυση στο νερό, δεδομένου ότι τα παγκόσμια αποθέματα φθίνουν και η EEEK αγοράζει όπου βρει πηγές; Αν έχεις χρόνο τσέκαρε το ακόλουθο προϊόν:
http://finance.yahoo.com/q/hp?s=PIO

Και όπως πάντα περιμένουμε να διαβάσουμε τις νέες εκτιμήσεις
22/10 23:03  pipini
Piggoulini θελεις τσοντα εεε??

οριστε λοιπον

κ.βασιλη
1.γιατι δεν αφηνεις ησυχο το πειρατη??
2.θα παει ταξιδι και θα μοιραστει νεες εμπειριες μαζι μας
3.εισαι πολυ κακος

αυτα προς το παρον
22/10 23:55  Βασιλης-Αντ
Just me.
Δεν δημιουργηθηκε καμμια φατρια.
Απλως σε χρηματιστηριακες συζητησεις,οι ασχετοσυνες,εχουν και καποιο οριο.
Και ποσο μαλλον οταν ο ασχετος με την ανεξηγητη ανοχη καποιων υπερεβη κατα πολυ τα εσκαμενα,και κατ επεναληψιν,και με χυδαιο τροπο.
Για μενα λοιπον η αληθεια δεν βρισκεται καπου στη μεση, και το κλεινω εδω.
Για τα νερα εχεις δικιο και θα εξελιχθουν σε κατι αναλογο με βιοτεχνολογια και Ντοτ κομ.
Η ΕΕΕ βλεπει μπροστα και εχει τη ρευστοτητα να επενδυει σε αυτα που θα αξιοποιησει μετα απο 10 χρονια .
Αν εχεις καποια διαθεσιμα θα προτεινα το ψαξιμο να αγορασεις εσυ μια περιοχη με πηγη,διαδικασια που κανω και εγω τωρα.
Ευτυχως στην Ελλαδα υπαρχουν ακομα αρκετες,και μη φανταζεσαι τιποτα εκατομμυρια ευρω.
Το ψαξιμο ειναι δυσκολο.
Τα ΡΙΟ τα ειδα,νομιζω ομως οτι το καταλληλο ταιμινγκ ειναι μετα απο 2-3 χρονια.
Αποψη μου.
Πριν αρχισουν να αποδιδουν αυτα καθαυτα τα νερα θα προηγηθουν οι βιομηχανιες υποδομων αυτων,και περισοτερο αυτες που εχουν εργοστασια και παραγουν τα δικτυα υδρευσης και αποχετευσης σε υποαναπτυγμενες και υπο αναπτυξη χωρες,λογω δυσαναλογου με την αξια προιοντος κοστους μεταφορας.
Οι επενδυσεις που ξεκινουν και εχουν ξεκινησει σε παγκοσμια κλιμακα,για αντικατασταση και κατασκευη νεων δικτυων, σε παγκοσμια κλιμακα ειναι της ταξης τρισεκατομμυριων δολλαριων.
Σχετικο θεμα διαβασα χτες στην Καθημερινη η"Βημα.
Επενδυτικη μου επιλογη.
Τις πιο πανω προυποθεσεις τις διαθετει η Πετζετακις,που περαν των αλλων εχει παγκοσμια αναγνωρισημοτητα,και διαθετει τεχνολογικη πρωτοπορια.
Ψαχνοντας αναλογες εταιρειες στην Ευρωπη και Αμερικη διαπιστωσα οτι το μοντελο που εφαρμοζεται για να θεωρουνται δικαια αποτιμημενες, ειναι ο ετησιος τζιρος επι 1,2 τιμη που τη γραφουν και τα ταμπλω που διαπραγματευονται .
Ο Πετζετακις σημερα αποτιμαται στο 1/10 των ομοειδων.
Προσοχη,τη σκεψη μου περιγραφω, ΔΕΝ προτεινω τιποτα.

Για το βαμβακι,οπως και για πολλα αλλα, δεν εχω
καποια ιδιαιτερη πληροφορηση,απο καποιους ειδικους οικους κ.λ.π.
Ανθρωπος της πιατσα
23/10 00:02  Βασιλης-Αντ
Ανθρωπος της πιατσας και της αγορας ειμαι,και αν με ενδιαφερει κατι εχω τον τροπο να βρισκω τις ακρες.
Υ.Γ. Ερωτημα
Αν το βαμβακι π.χ. ανεβει 10% στα συμβολαια που εσυ παιζεις, τι ποσοστο κερδους θα εχεις επι του κεφαλαιου σου??
23/10 09:18  just me
Όπως πάντα πλήρης και εμπεριστατωμένη η απάντηση. Ευχαριστώ για την προθυμία να μας λύνεις τις απορίες εν τη γενέσει τους. Προσωπικά μαρέσει να προλαβαίνω ενίοτε την τάση και χωρίς υψηλό ρίσκο όταν θέλω να τοποθετήσω το ¨αργό¨ μέρος του μικρού μου κεφαλαίου, οπότε γι αυτό καταλήγω στο ΡΙΟ τώρα που είναι φθηνό και άγνωστο. Όταν θα μπουν οι μεγάλοι ξέρεις τι θα γίνει. Με βοήθησες αρκετά σε μια απόφαση, ευχαριστώ!

Ο Πετζετάκης είναι κρίμα που από την κορυφή της έρευνας και της τεχνογνωσίας βρέθηκε με τόσα ρευστοτικά προβλήματα. Ίσως το κράτος να έπρεπε να επιμείνει περισσότερο σε αυτή την ιστορική επιχείρηση... Για να ξεπληρώσω την ενημέρωση που μου έδωσες για το ¨νερό¨, θα σου δώσω την ακόλουθη πληροφορία : Στην βόρεια Ελλάδα μαθαίνω ότι ο Πετζετάκης χάνει μερίδια αγοράς λόγω μιας μικρής εταιρίας που κάνει εισαγωγές σε πολύ χαμηλότερες τιμές από τα Σκόπια. Η πηγή είναι έγκυρη.
Περισσότερα δεν μπορώ να γράψω από εδώ.

Υ.Γ. Για το ερώτημα που μου έκανες, η απάντηση είναι ότι δεν παίζω ακόμα παράγωγα στα commodities γιατί δεν είμαι τόσο επιθετικός στις επενδύσεις μου. Το κεφάλαιό μου είναι αρκετά μικρό για τόσο μεγάλες συγκινήσεις και επειδή έζησα από τις ασιατικές κρίσεις μέχρι σήμερα, προτιμώ να συνεχίσω να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Αυτό βέβαια είναι προσωπική επιλογή, όχι κανόνας. Παίζω/επενδύω μόνο μέσω ETF.

Να είσαι πάντα καλά και πάντα προσιτός - δεν κατάλαβα που είναι το σκοτάδι :p

Και φυσικά 5*


Υ.Γ. δεν κατάλαβα γιατί δεν σε βρίσκω ποτέ στην αρχική σελίδα με τα άρθρα του blog. με τι κριτήρια γίνεται η επιλογή των άρθρων, όταν είσαι από τους πρώτους σε αναγνωσιμότητα;
23/10 09:50  Βασιλης-Αντ
Just me
1.Ο Πετζετακις δεν χανει πουθενα μεριδιο σημερα .Στο προσφατο παρελθον μπορει να εχανε λογω ελλειψης πρωτων υλων.
Οι παραγγελιες που εχει η Πετζετακις,αρκουν για να δουλευουν τα εργοστασια για τα επομενα δυο χρονια.
2.Το σκοταδι ειναι απο την ομοτιτλη ταινια <το σκοτεινο χωριο>, που επειδη καποιοι ειχαν τραυματικες εμπειρειες, κρατουσαν τις επομενες γενιες στο σκοταδυ\ι της γνωσης.Με τις καταλληλες αναγωγες ταιριαζουν και στα χρηματιστηρια.

3.Στα προτεινομενα μπαινουν αυτοι που χειριζονται και βγαζουν τη γλωσσα τους- πλην καποιων πραγματικα φωτεινων εξαιρεσεων π.χ. Το Καπιτωλιο - για οτιδηποτε αλλο, εκτος απο το να μιλουν.

Εγω την εχω για να λεω αληθειες και να μιλαω, και σε τελικη αναλυση δεν γουσταρω την αξιολογηση,απο ανθρωπους που ηδη εγω εχω αξιολογησει.
Να εισαι καλα
23/10 10:22  piggy
Ευτυχως που η πατρις δικαιωνετε σε ταβερνες πλατειες αλανες ευτυχως που δεν χαθηκε ο ερωτας ευτυχως που υπαρχουν που...ες.καλημερες πολυ ανεβασμενος ξυπνησα
23/10 12:55  napoleon
'' δεν γουσταρω την αξιολογηση,απο ανθρωπους που ηδη εγω εχω αξιολογησει''
οκ!δωσε μια γενικη περιγραφη σου τουλαχιστον για να σε αναγνωρισω να πιουμε καμια μπηρα στο γνωστο μερος εκει μετα το παλατακι,χαιδαρι μερια!
23/10 15:57  piggy
Ειδες βασιλη τι ομορφα ξεκινησα την μερα μου με τραγουδακια και κεφια και μετα ειδες τι εγινε στο φορουμ.μου φαινετε θα αραξουμε στο σκοτεινο χωριο με τις προβατινες το φρεσκο μας το γαλατακι τις ντοματουλες μας απο τον μπαχτσε και στην πολη θα στελνουμε μονο τον ταχυδρομο.κατι ξερανε στην ταινια
23/10 21:13  Βασιλης-Αντ
Ναπολεων
Δεν μενω Αθηνα ,ειμαι απο χωριο.
Οταν ομως ελθω να δω τα παιδια μου θα τα πουμε .
Σε Ευχαριστω.
24/10 12:00  verdadeiro
Λοιπον, αγαπητε βασιλειε, θα ηθελα μια χαρη, το ζητησα και στον φιλο zaftheo

Εχω αφησει με τον αγαπητο trassako ενα ενδιαφερον trade στην μεση και ηθελα σημερα να το ολοκληρωσω, αλλα...προς εκπληξη μου, δεν μου επιτρεπετε πλεον να γραφω στο blog του..

Οποια επιδειξη Δημοκρατιας..

Μπορω παρακαλω να δημοσιευσω την απαντηση, εδω;;

Ευχαριστω
24/10 12:10  Βασιλης-Αντ
Το γραφει και το λογοτυπο επανω δεξια
<Εδω νπορει να γραφει ο καθενας οτι θελει, χωρις λογοκρισια>
Οταν ευκαιρησω θα συμπληρωσω <τους μαλακες με το δρεπανι να τους θεριζεις, δεν τους προλαβαινεις,φυτρωνουν παντα περισοτεροι>
24/10 12:20  verdadeiro
Με την αδεια του οικοδεσποτη σας απανταω απο εδω λοιπον, Θρασυβουλε..

Μετα την ΓΤΕ και το κερδος των 8% χθες απο αυτα που εσεις μου επωλησατε, πουλαω και την Αλαπις στα 2.42 με κερδος 6% σε μια μερα, δεν ηταν ασχημα ετσι;;

Φιλοι της Αλαπιδας, μην ανησυχειτε, πουλησα τα..κουρσο, του Θρασσακου,μονο...

Ελπιζω να σας απεδειξα καποια πραγματα και να προστατεψα και καποιους φιλους ,που επηρεασμενοι απο τα μεγαλοπρεπα ..πειρατικα ,και την Παρασκευιατικη εκβιαστικη πτωση της Ν.Υορκης, ηταν ετοιμοι να τα πουλησουν ολα..


Οσο για σας ελπιζω να μην πραγματοποιησατε την...απειλη σας να σορταρετε διεθνως, με το ...μετρητο, γιατι βλεπω το...πειρατικο σας να βυθιζετε αυτανδρο..


π.ς. Δεν ηξερα οτι δεν αντεχετε κριτικη στα λεγομενα σας,,τωρα το εμαθα και εγω..
24/10 14:08  pipini
verdadeiro

welcome on board
24/10 14:10  pipini
Many thanks...κ.βασιλη
24/10 14:16  piggy
Απο εδω και περα εληξε η τιμωρια μου απο το σκοτεινο χωριο.ο βασιλης με δεχτηκε πισω με ανταλλαγμα οτι δεν θα ξαναπω τιποτα.αρα η ταινια απο σκοτεινο χωριο γινετε ματια ερμητικα κλειστα.τα παραθυρα κλεινουν και οι πολυτιμες αναλυσεις μενουν εφτασφραγγιστες αφου σας πειραζουν τα φρεσκα πρωινα κουλουρια φατε χθεσινα μπαγιατικα
24/10 14:19  Beekeeper
Σε εποχές παρακμής πολλά μπορούν να συμβούν, ας θυμηθούμε λοιπόν ότι στην ιστορία συνέβησαν στο βωμό της άκρατης φιλοδοξίας αρκετά που σε κάνουν να γελάς μετρώντας τα αναστήματα ορισμένων "ανδρών"
Ξέρατε ότι το 50 π.Χ. οι Πισάτες της Ηλείας, που ήταν και οι θεματοφύλακες των Ολυμπιακών Αγώνων, είχαν... νοικιάσει τους Ολυμπιακούς στην Αντιόχεια έναντι γενναίας αμοιβής. Οι Αγώνες εξευτελίστηκαν εντελώς όταν το 67 μ.Χ., ο Νέρωνας φθάνει στην Ελλάδα, διατάσσει την άμεση διεξαγωγή τους, παίρνει ο ίδιος μέρος σε όλα τα αγωνίσματα και φυσικά κερδίζει όλα τα στεφάνια, παρ' ότι στις αρματοδρομίες έπεσε και κόντεψε να σκοτωθεί!
24/10 15:17  Βασιλης-Αντ
Γιωργο.
Αφου το Καπιταλ του νοικιασε το γηπεδο, για να κοψει περισοτερα εισητηρια,να δουμε τι θα κανει απο δω και στο εξης, που οι φιλαθλοι ηδη απο το φορουμ εχουν αρχισει και αποχωρουν.
24/10 16:11  shade
Με συγχωρείτε που γράφω εδώ, αλλά είστε φιλόξενοι.Μετά την διαγραφή ενός σχολίου μου που έγινε στο blog ενός από τους moderators , πιθανόν να μην του άρεσε , δεν μπορώ να γράψω ούτε στον goldmine. Κάνω λοιπόν εδώ μιά δοκιμή.
Καλησπέρα σας.
24/10 18:32  piggy
Σαντε εδω εχουμε απολυτη ελευθερια μπορεις να βγαλεις τα εσωψυχα σου μεχρι και τα εσωρουχα σου αφου ειναι σκοτεινο το χωριο και δεν μπορει να σε δει κανεις.πλακα κανω ετσι
24/10 18:40  piggy
Βλεπω ρε βασιλη στην μιγ να γραφει καποιος με το παρατσουκλι χαρος βλεπω και την τιμη τις μετοχης 666 μαλλον κανα ξωκκληση πρεπει να αγορασει ο βγενοπουλος να κανει κανεναν εξορκισμο χα χα χα
Το σχόλιό σας
Για να σχολιάσετε το άρθρο πρέπει να κάνετε Login στο Capital.gr
Αξιολογήστε το άρθρο
58 ψήφοι

 Εκτύπωση
 Αποστολή με e-mail
Σελίδα 1 από 2Νεότερα σχόλια »Τελευταία σελίδα

Σχετικά με το blog
Εδώ μπορεί να γράφει ο καθένας ότι θέλει χωρίς λογοκρισία, και να βάζει όσα μονάστερα θέλει. Ο Χάρος μπορεί να βρίζει ελεύθερα κοσμίως. Οι ρέστοι μόνο προσευχές κι όχι προς τα καντήλια. Οι παραβάτες οδηγούνται στο Μπινελοδικείον. Εισηγητής ο Canyon. Για μετοχές, ισοτιμίες, χρυσάφια, ρύζια και λοιπά δεν έχουμε ιδέα. Ούτε και για πετρέλαια. Απευθυνθείτε στους ειδικούς.
Blogs που αγαπάμε.
Χάρος, για λόγους εξοικείωσης

Αναζήτηση
Προηγούμενα Άρθρα
Τελευταίες δημοσιεύσεις